خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه گفت: ارزش کارگروه‌های جهادی کمتر از جهاد رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس نیست، بلکه مصداق «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» است.
کد خبر: ۸۸۸۸۹۷۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه ،در خصوص برنامه های این تشکل دانشجویی اظهار داشت: برگزاری کرسی آزاد فکری و نشست های مختلف با حضور فعالین سیاسی کشوری از جمله اقدامات ما برای روشن سازی معاهده برجام در بین دانشجویان بود.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: کرسی آزاد فکری که در اردیبهشت ماه برگزار کردیم، منشا روشنگری های بسیاری پیرامون این توافق مبهم شد و در آخر دانشجو های زیادی راجع به این معاهده توجیه شده و محاسن و معایب آن را دریافتن، این اقدام البته با برخی بداخلاقی ها مواجه شد و ما حتی برای بنر هایمان هم دچار مشکلاتی شدیم.

 

امیر بیگی تصریح کرد: تشکل بسیج دانشجویی همچنین در ایام پر التهاب انتخابات و در بحبوحه بحث شهید و جلاد با اکران فیلم ماجرای نیمروز در ابهام زدایی از اقدامات نفرت بار منافقین در دهه شصت تلاش کرد که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب دانشجویان همراه شد.

 

وی با اشاره به برگزاری اردو های جهادی در شهریور ماه پیش رو بیان داشت: در شهریور ماه سال جاری بنا داریم برای اولین بار به شکل هوشمندانه با تفکیک روستاهای محروم، اقدامات جهادی خود را در حوزه مختلف نظیر عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی تقسیم بندی کرده و گروه ها  جداگانه به هرکدام از این مناطق اعزام کنیم. این کار در راستای کاهش هزینه های ولو اندک اردو های جهادی و اجرای اقتصاد مقاومتی صورت میگیرد.

 

امیربیگی تاکید کرد: ارزش کارگروه‌های جهادی کمتر از جهاد رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس نیست، بلکه جهادی دشوارتر هستند، حرکت‌های جهادی، مصداق «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» است.

 

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در پایان گفت: برای پاسخگویی به مطالبات رهبری از دانشجویان در سال تحصیلی پیش رو برنامه های خوبی داریم که با تکیه بر تجاب ادوار گذشته بسیج دانشجویی در راه اجرایی کردن آنها قدم خواهیم برداشت.

ارسال نظرات