فرمانده سپاه رامسر گفت: اشکورات میزبان اردوهای جهادی رامسر است.
کد خبر: ۸۸۸۸۹۶۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد جعفری در گفت وگو با ایسنا مازندران با اشاره به اینکه سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده است، گفت: با شروع فصل تابستان اردوهای جهادی در محلات و حوزه دانشجویی و دانش آموزی اجرایی شده و ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی هم با حضور دستگاه های اداری شهرستان تشکیل شده است. 
وی افزود: هدف از اردوهای جهادی خدمات رسانی و محرومیت زدایی در مناطق محروم مانند اشکورات، جنت رودبار روستاهای دور دست، ارتقای سطح مشارکت دانشجویان، دانش آموزان، تقویت روحیه خودباوری در جوانان، پرکردن و غنی سازی اوقات فراغت، ترویج فرهنگ معنویت، بازسازی و توسعه مناطق محروم و دلگرم نمودن مردم نسبت به نظام است. 

وی تصریح کرد: همچنین در سال 95 اردوهای جهادی با همکاری کمیته امداد نسبت به ساخت خانه های محروم پیگیری و به اجرا رسید و در سال ۹۶ نیز خانه های محروم ساخته می شود و با قوت ادامه پیدا می کند. 

جعفری خاطر نشان کرد: حرکت های جهادی برگرفته از فرامین مقام معظم رهبری بوده و اولویت اردوهای جهادی با تکیه بر جوانان است. 

فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه اقدامات جهادی در سند برنامه ششم توسعه نیز ابلاغ شده است افزود: یک ملت بدون روحیه جهادی و خستگی ناپذیری پیشرفت نمی کنند و اگر این روحیه نباشد ملت ها مورد استعمار کشورهای استکباری قرار خواهند گرفت. 

وی شاخصه اصلی اقتصاد مقاومتی را نیروهای انسانی با نگاه جهادی و خستگی ناپذیری دانست و افزود: رویکردهای اردوهای جهادی در بخش عمرانی، فرهنگی، بهداشت، کارآفرینی و توانمند سازی است
ارسال نظرات
پر بیننده ها