خبرهای داغ:
جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد از اردوهای جهادی شهرک شهید بهشتی شاهرود بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۸۸۹۴۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد از اردوهای جهادی در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود بازدید کردند.

در این بازدید حجت الاسلام کوهساری مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد استان سمنان، دکتر بدیعی رئیس دانشگاه آزاد واحد شاهرود و دهرویه رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان و مسئول بسیج دانشجویی شهرستان از روند اجرایی فعالیت های دانشجویان در این محله محروم و حاشیه شهر بازدید و از نزدیک کارکرد گروه های جهادی دانشجویی را رصد کردند.

سید حیدر موسوی مسئول گروه های جهادی بسیج دانشجویی شاهرود در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: در پایان این بازدید در جلسه ای با حضور شورای محله اسلامی شهرک و مسئولین گروه جهادی و بسیج دانشجویی پس از بحث و تبادل نظر افزایش بودجه اردوهای جهادی و نیز درمان رایگان بیماران نیازمند این شهرک در بیمارستان حضرت خاتم الانبیاء(ص) مصوب شد.

همچنین دکتر بدیعی ریاست دانشگاه آزاد شاهرود در حاشیه این بازدید گفت: قطعاً با کمک مسئولین و خیرین می توان به نتایج بسیار خوبی در این منطقه از شهر شاهرود رسید و این شهرک را از وضعیت فعلی خارج کرد.

بازدید جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد از اردوهای جهادی شهرک شهید بهشتی شاهرود+عکس 
بازدید جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد از اردوهای جهادی شهرک شهید بهشتی شاهرود+عکس 
ارسال نظرات
پر بیننده ها