خبرهای داغ:
نماینده مردم سنقروکلیایی گفت : وزارت خارجه و کمیسیون امنیت ملی مجلس نسبت به قضیه مریم میرزاخانی ورود پیدا کنند.
کد خبر: ۸۸۸۸۹۲۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقر اظهار داشت :  آن چیزی که در واقع از این ضایعه درگذشت مریم میرزاخانی به چشم می آید یک تألم و تأثری برای ملت ایران اسلامی بود که یک فرهیخته و دانشمند را از دست داده است.

نماینده مردم سنقروکلیایی ادامه داد: رسالت دولت در این راستا این است برخی از گزارشات و شنیده ها در خصوص ترور بیولوژیک این دانشمند ایرانی را بررسی کرده و گزارش آن را به مردم ارائه کند.

این نماینده مجلس گفت: اگر این اتفاق صورت گرفته باشد که البته سوابقی در این رابطه نیز وجود دارد، دیگر دانشمندان خارج از کشور ما نیز در معرض این خطر قرار دارند و باید برای آن فکری کرد.

حجت الاسلام حسینی کیا ابراز داشت: امیدواریم وزارت خارجه و کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نسبت به این قضیه ورود جدی داشته باشند.

وی گفت: اگر برخی شنیده هایی که در محافل بیگانه و رسانه ها وجود دارد صحت داشته باشد باید یک اقدام جدی انجام شود تا جان دیگر دانشمندان ما که در خارج از کشور هستند حفاظت شود.

 گفتنی است سرویسهای اطلاعاتی روسیه اعلام کردند که خانم ریاضی دان ایرانی توسط آمریکاییها ترور بیولوژیک شده .خانم میرزاخانی قصد بازگشت به ایران را داشته است.

ارسال نظرات