مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه اشکذر در بازدید از اردوهای جهادی:
نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج اشکذر در پیامی از فعالیت های بسیجیان حوزه مقاومت بسیج سازندگی که در قالب اردوی جهادی مشغول خدمت به مردم روستای محروم میل سفید هستند، تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۸۸۸۸۹۰۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، حجت الاسلام مکرم، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه اشکذر با پیامی در روستای محروم میل سفید از فعالیت های بسیجیان حوزه مقاومت بسیج سازندگی که در قالب اردوی جهادی مشغول خدمت به مردم این روستا هستند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، مکرم در حاشیه بازدید از اردوی جهادی گفت: بسیجیان اردوهای جهادی ، مجموعه ای از انسان های مومن ،بصیر ، کارآمد و دلسوز هستند که برای خدمت و رفع مشکلات مناطق محروم از هیچ تلاشی دریغ ندارند.

وی اظهار کرد: ویژگی اصلی این گروههای مردمی عشق و علاقه به کار و خدمت به مردم است.

مکرم گفت: انقلاب اسلامی ایران با حرکت جهادی مردم به ثمر نشست و این حرکت در ۸سال دفاع مقدس استمرار یافت و اکنون در عرصه سازندگی ایران اسلامی شاهد تجلی این حرکت در اردوهای جهادی هستیم.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه  افزود : اردوهای جهادی نعمت الهی است که به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده و بسیج و سپاه با یادکردن از شهدای گرانقدر در راه خدمت ومحرومیت زدایی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

ارسال نظرات