خبرهای داغ:
سرپرست دفتر نمايندگي آستان قدس رضوي در استان همدان مطرح کرد

ایجاد تحولی گسترده در کشور با شکل‌گیری کانون‌های خادمیاری در استان‌ها

سرپرست دفتر نمايندگي آستان قدس رضوي در استان همدان گفت: با شکل‌گیری کانون‌های خادمیاری در استان‌ها یک رقابت و مسابقه معنوی در رابطه با ابراز ارادت عملی نسبت به امام رضا(ع) شکل می گیرد و با محوریت امام رضا(ع) تحولی در کشور به وجود می آید.
کد خبر: ۸۸۸۸۸۹۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
ایجاد تحولی گسترده در کشور با شکل‌گیری کانون‌های خادمیاری در استان‌ها
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ابراهیم کارخانه ای در آئین افتتاح نمایندگی آستان قدس رضوی که در حسینیه امام(ره) برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت دفتر «تبدیل عشق به خدمت است» یعنی عشق، ارادت و دلدادگی به حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در قالب خدمت به مردم است.

وی گفت: هر کس هر توانمندی دارد از جمله توانمندی مالی، علمی، فنی، تخصصی، فرهنگی، اجتماعی و ... می تواند این توانمندی را در قالب عشق به امام رضا(ع) به مردم هدیه کند.

سرپرست دفتر نمايندگي آستان قدس رضوي در استان همدان تأکید کرد: سابقاً کسانی خادم امام رضا(ع) تلقی می‌شدند که در آستان قدس رضوی خدمت می‌کردند و با تشکیل این دفاتر تمام کسانی که ارادتمند و دلبند حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) هستند، می‌توانند در شهر خود بسته به تخصص، توانمندی و علم خود این تخصص را در خدمت مردم قرار دهند و در طول سال نیز برای آنها فرصتی فراهم می شود که به مشهد مقدس مشرف شوند.

وی عنوان کرد: برای خادمیاری ساختاری در نظر گرفته شد که همه کسانی که علاقمند به خدمت به امام رضا(ع) هستند می توانند در کانون‌های خادمیاری رضوی ثبت نام کنند و توانمندی آنها توسط دفتر نمایندگی در خدمت مردم قرار گیرد.

کارخانه‌ای در ادامه تصریح کرد: اگر این مسأله در کل کشور شکل بگیرد و تمام ارادتمندان امام رئوف توانمندی های خود را در خدمت مردم و نیازمندان قرار دهند یک تحول گسترده و عظیمی در سراسر کشور رخ می دهد.

وی در خصوص کانون‌های خادمیاری محلات، بیان کرد: در تمام محلات کسانی که عاشق امام رضا(ع) هستند دور یکدیگر جمع شده و یک کانون خادمیاری تشکیل می دهند و توانمندی های آن محله را در خدمت نیازمندان قرار می‌دهند.

سرپرست دفتر نمايندگي آستان قدس رضوي در استان همدان در خصوص کانون های موضوعی ابراز داشت: کانون های موضوعی که در مورد موضوع خاصی تشکیل می شود کانون‌های خادمیاری سازمانی و همه دستگاه‌ها، نهادها و حوزه های علمیه، سمن‌ها(سازمانهای مردم نهاد) تفاهم نامه ای با دفتر امضا می کنند و در خدمت رسانی به نیازمندان در تمامی عرصه ها شریک می شوند.

وی در پایان یادآور شد: اگر این مسأله در بین استان‌ها اتفاق بیفتد یک رقابت و مسابقه معنوی در رابطه با ابراز ارادت عملی نسبت به امام رضا(ع) شکل می گیرد و با محوریت امام رضا(ع) تحولی در کشور به وجود می آید و اولین برکت این کار ارتباط با آستان قدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات