طی حکمی از سوی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) طالب احمدی نیا بعنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان میناب معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۸۸۸۸۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان از میناب؛ آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان میناب با حضور مسئولین شهرستانی،روسای ادارات و امام جمعه و جماعات اهل سنت و روحانیون و جمع کثیری از مردم این شهرستان در بیت الزهرای شهرستان میناب برگزار شد.

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه توکهور و هشتبندی در این مراسم گفت: علیرغم هه اختلاف افکنی دشمن امروزه نه تنها پیوند امت با ولایت و انقلاب مستحکم تر شده بلکه به واسطه داستن روحیه انقلابی و دادن مسئولیت های خطبر به جوانان تحصبل کرده و برومند ایران اسلامی امروزه رویش های انقلاب در همه زمینه ها دنیا را متحول ساخته اند.

خطیب جمعه توکهور و هشتبندی خدمات رسانی سپاه در تمامی عرصه ها در دور ترین نقاط شهرستان میناب را مرهون تلاش ها و مجاهدت فرماندهان جوان و نیروهای تحت امر سپاه برشمرد و افزود: نیروهای جوان سپاه امروز اصول و مکتب امام را به خوبی درک کرده اند.

وی تاکید کرد: در برابر هجمه و توطئه های دشمن علیه آرمانها با نشستن پشت میز دفاع از انقلاب امکان پذیر نیست و باید در این راه با دوندگی های شبانه و پبگیری های مجدانه سختی های بسیاری را متحول شد.

در ادامه خیر خواه رئیس اداره دادگستری شهرستان میناب نقش سپاه در راستای پیشبرد اهداف نظام را فارغ از زمان و مکان دانست و گفت: سپاه پاسداران امروزه در مقابله با دشمنان اسلام پیشرو، قاطع و صف شکن بوده , و زمان و مکان برایش مهم نبوده است.

رئیس اداره دادگستری شهرستان میناب افزود: پاسدار بودن شغل نبست و این تودیع ها به منزله خداحافظی نبوده بلکه حضور و پذیرش مسئولیت ها دیگر این شرایط را ایجاب می کند تا این جابجایی ها انجام شود.

رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان نیز در این مراسم همه اموارات سپاه در راستای اهداف نظام بر اساس تکلیف برشمرد و بیان داشت:امروز قدرت و اقتدار سپاه در جهان دیده می‌شود و دشمنان اسلام می‌دانند اگر اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران بکنند جوابی خواهند گرفت که در طول تاریخ ندیده اند.


این مراسم که با حضور مسئولین در بیت الزهرای شهرستان میناب برگزار شد از زحمات سه ساله سرهنگ سهرابی قدردانی و سرگرد طالب احمدی نیا به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان میناب معرفی و منصوب شد.



ارسال نظرات