فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) از توزیع سبد کالا بین تعدادی از خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: بسیجیان انقلابی پرچم مبارزه با فقر و محرومیت را محکم در دست گرفته‎اند.
کد خبر: ۸۸۸۸۸۸۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۳
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سروان پاسدار احمد کمانکش، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک در راستای مبارزه با فقر و تهی دستی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی مبارزه با فقر و محرومیت است، گفت: بسیجیان انقلابی مبارزه با فقر و تبعیض و فساد را به عنوان یک مطالبه، که از سالیان گذشته مورد تاکید مقام معظم رهبری است را باید دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان انقلابی همواره پرچمدار مبارزه با فقر و تبعیض هستند، افزود: به رغم تاکیدات مقام معظم رهبری ولی متاسفانه هر روز شاهدیم بحث فقر و تبعیض در جامعه هر روز گسترده‌تر می‌شود و نمونه‌های آن را می توان در این کلانشهر به وضوح دید، حافظان انقلاب اسلامی باید در این زمینه تلاش جهادی کنند تا شهدای انقلاب اسلامی از آنها راضی باشند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) سپاه اراک تصریح کرد: تاکید و توجه حضرت امام خمینی(ره) به محرومان و ضعفا از همان اوایل انقلاب اسلامی نشانه‌ اهمیت امر مبارزه با فقر و محرومیت است و بسیجیان انقلابی می بایست خط امام راحل را در پیش بگیرند.

وی با تاکید بر توجه به مناطق محروم و محرومان جمهوری اسلامی ادامه داد: مردم سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند و با وجود تمامی مشکلات، به نظام و انقلاب وفادار و علاقمند هستند و پاسخ مسئولان به این اعتماد خدمت صادقانه، کمک به محرومان و رفع فقر از جامعه اسلامی است.

پاسدار کمانکش در انتها از توزیع 30سبد کالا بین برخی خانواده‌های محروم و نیازمند خبر داد و گفت: این تعداد سبد کالا شامل اقلام مورد نیاز خانوارها از جمله برنج، روغن، ماکارونی، پنیر، چای و... بود که به شکل خودجوش با هزینه بسیجیان حوزه شهید آیت الله مدنی(ره) انجام گرفت که این اقدام آتش به اختیار قابل تحسین است و انشاءالله شهدا از ما راضی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات