یک کارشناس مسائل مذهبی گفت: مروز در جنگ نرم دشمن باید به دنبال تقویت فرهنگ ایثار و مقاومت باشیم چراکه این فرهنگ ضامن بقای نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۸۸۸۸۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ترکاشوند در یادوراه شهدای مدافع حرم اراک که در گلزار شهدای اراک برگزار شد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم فرمودند؛"شهدای مدافع حرم اجر دو شهید را در کارنامه خود نگاشته‌اند" شهدا از مال و جان خود گذشتند و اگر امروز در این آرامش و امنیت به سر می‌بریم به خاطر جانفشانی شهدا است.

وی افزود: ما به آنان که در تریبون‌ها و رسانه‌ها ایراد سخن می کنند یا قلم فرسایی می کنند و شهدای مدافع حرم را زیر سوال می‌برند اعلام می‌کنیم که ما پا در رکاب شهدا هستیم و اگر شما نمی توانید درک کنید و بر خلاف جهت نظام و انقلاب حرکت می‌کنید و امروز خون شهدا را پایمال می کنید هستند هنوز کسانی که راه شهدا را ادامه داده و پیرو ولایت و حافظ مسیر ولایت هستیم.

حجت‌الاسلام ترکاشوند خطاب به برخی از مسئولان کشور تصریح کرد: شما با برجام و سند 2030 خودتان خوش باشید و ما با شهدای خود خوش هستیم. شما در مسیر غرب حرکت کنید و ما به افتخار اعلام می کنیم به مانند شهدا در مسیر ولایت حرکت می‌کنیم. ما به وصیت نامه شهدا جامه عمل پوشانده و پیرو اسلام و قرآن هستیم.

وی افزود: اگر نتوانستیم و نبودیم آن روز که خون خود را نثار اسلام کنیم امروز ادامه دهنده راه شهدا هستیم. امروز در جنگ نرم دشمن باید به دنبال تقویت فرهنگ ایثار و مقاومت باشیم چراکه این فرهنگ ضامن بقای نظام اسلامی است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات