افراد مصرف کننده خیلی زود اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهند در حالی که افراد مولد به‌روزند و متناسب با شرایط خود، موقعیت‌های جدیدی ایجاد می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۸۸۸۷۶
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشست با نوجوانان عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون زنجان، گفت: درک بالا و ارایه پیشنهادهای بزرگ از سوی اعضای کانون حاصل توجه به کتاب و کتابخوانی است.

علیرضا حاجیان‌زاده افزود: همواره در نشست‌هایی که در استان‌ها با اعضای کانون دارم با صحبت‌ها و پیشنهادهای خوبی از سوی بچه‌ها روبه‌رو بوده‌ام که در تصمیم‌گیری‌های کلان کانون از آن‌ها بهره گرفته‌ایم.

وی با بیان این‌که در این نشست‌ها مباحثی مطرح می‌شود که نشان از درک و فهمبالای بچه‌ها دارد، اظها رداشت: بچه‌ها در کنار کتاب و کتاب‌خوانی مهارت‌ها و توانمندی های بسیاری را نیز به دست می آورند.

وی یادآور شد: دوست‌یابی، ارتباط موثر و مشارکت در فعالیت گروهی از دیگر موضوع‌هایی است که کودکان و نوجوانان با حضور در مراکز فرهنگی‌هنری کانون فرا می‌گیرند.

حاجیان‌زاده در ادامه به نوجوانان عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان زنجان توصیه کرد: تلاش کنید همواره مولد باشید چرا که افراد مصرف کننده خیلی زود اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهند در حالی که افراد مولد به‌روزند و متناسب با شرایط خود، موقعیت‌های جدیدی ایجاد می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به راه‌اندازی پرتال کودک و نوجوان گفت: اعضای کانون می توانند آثار فرهنگی‌هنری خوداز قبیل: پویانمایی‌ها، قصه‌گویی، شعر ، متن ادبی را در این پرتال با نام خودشان بارگذاری و در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار دهند تا فعالیت‌های موثر و گسترده آنها دیده شود.

ارسال نظرات