فرمانده محترم سپاه الغدیر استان یزد با جمعی از فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های مقاومت و گردان ها و اقشار و حوزه های مقاومت بسیج دیدار کرد.
کد خبر: ۸۸۸۸۸۴۵
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، فرمانده محترم سپاه الغدیر استان یزد "سردار فتوحی" با جمعی از فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های مقاومت و گردان ها و اقشار و حوزه های مقاومت بسیج مهریز در سالن اجتماعات هلال احمر شهرستان دیدار نمود.

در این دیدار سردار فتوحی ابتدا به یک نکته اخلاقی اشاره نمود و گفت: به دست خودتان به خودتان ظلم نکنید ، خودتان را تحقیر نکنید و خودتان را منزوی و خانه نشین نکنید.

وی در ادامه به تشریح وظایف تصریحی ، استنتاجی و عمده هر یک از گردان ها پرداخت .

سردار فتوحی با اشاره به واقعه جنگ احد در زمان پیامبر(ص) که درسی برای امروز و آینده است بیان داشت : مسئولین و ملت ایران اگر می خواهند پیروز باشند باید مطیع اوامر فرمانده معظم کل قوا باشند و در غیر این صورت خداوند اجازه پیروزی به آنان را نخواهد داد.

فتوحی همچنین به تشریح موضوع آتش به اختیار از منظر رهبر معظم انقلاب و رهبر کبیر انقلاب اسلامی پرداخت و با اشاره به وصیتنامه حضرت امام(ره) گفت : ایشان بارها فرمان آتش به اختیار را داده بودند. ایشان گفت : برای آتش به اختیار عمل کردن باید کار شبکه ای صورت گیرد.


ارسال نظرات