در نشست سرمربی با مربیان حلقه های صالحین حوزه مهدیه مطرح شد:

خرید کالای داخلی جهاد مصرف کننده و افزایش کیفیت،جهاد تولید کننده

" بشیری" مربی حلقه های صالحین پایگاه نفیسه نیز یکی از جایگاههای مهم و تاثیر گذاردر ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی و مشخصات فرهنگی راترویج مصرف کالاهای داخلی در مدارس و پایگاههای بسیج که قشر عظیمی از جامعه را تشکیل میدهند، برشمرد.
کد خبر: ۸۸۸۸۸۳۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به منظور ارزیابی و در جریان قرار گرفتن چگونگی و کیفیت برگزاری حلقه های صالحین، سرمربی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد از نشست سرگروهای حلقه های صالحین پایگاه نفیسه بازدید نمود.

"حاجی نقدی" سرمربی حلقه های صالحین حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در ابتدا درباره برگزاری هر چه بهتر حلقه های صالحین و افزایش کیفیت و کارآمدی آن با سرگروهای حلقه های صالحین تبادل نظر و نکات لازم را اذعان نمود.

وی در ادامه در تشریح شعار سال اظهار داشت:یکی از مهمترین موضوعاتی که مقام معظم رهبری(مده الظله ) تاکید جدی بر آن داشتند و از منظر اقتصادی به عنوان یک شاه کلید عمل میکند، تولید ملی و مصرف کالای داخلی است.

" بشیری" مربی حلقه های صالحین پایگاه نفیسه نیز یکی از جایگاههای مهم و تاثیر گذاردر ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی و مشخصات فرهنگی راترویج مصرف کالاهای داخلیدر مدارس و پایگاههای بسیج که قشر عظیمی از جامعه را تشکیل میدهند، برشمرد.

"مایی زاده" فرمانده پایگاه نیز در تایید مطالب بیان شده اذعان داشت: خرید کالای داخلی مصداق جهاد مصرف کننده است همانطور که جهاد تولید کننده ،افزایش کیفیت است.

" خلفی زاده: مربی حلقه های صالحین پایگاه نیز مهمترین راهکار اقتصادی عمل به بیانات مقام معظم رهبری(مده الظله) در رابطه با اقتصاد مقاومتی را خرید کالای ایرانی عنواننمود و افزود :با عمل به حمایت و خرید کالای ایرانی بسیاری از مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان جامعه حل و فصل و مرتفع خواهد شد.

ارسال نظرات