دبیر ستاد بزرگداشت هفته نماز جمعه شهرستان دیر خبر داد:
بوشهر-دبیر ستاد بزرگداشت هفته نماز جمعه شهرستان دیر از برگزاری 28 ویژه‌ برنامه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در شهرستان دیّر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۸۸۰۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، اسماعیل مختارزاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بیسج در شهرستان دیّر اظهار داشت: نقش و جایگاه نمازجمعه به عنوان یک قرارگاه فرهنگی در سطح جامعه تعیین‌کننده است.

وی افزود: ائمه جمعه به عنوان فرماندهان این قرارگاه با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت روشنگری و حل مسائل و مشکلات جامعه قدم بر می‌دارند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته نماز جمعه  در شهرستان دیّر تصریح کرد: به پاس ربع قرن تلاش مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر امام جمعه محبوب و مردمی شهر دیر که در تلخی‌ها و شیرینی‌ها و روزهای سخت و دشوار همراه و همگام مردم بوده و از هیچ گونه کوششی جهت رفع مشکلات آنان دریغ نکرده‌اند، بیست‌وهشت برنامه  با محوریت تبیین جایگاه نهاد نمازجمعه و برگزاری نشست‌های مختلف  در سطح شهر و روستا برگزار می‌شود.

وی گفت: دیدار امام جمعه با جامعه صیادی، ورزشکاران، دانشگاهیان، جامعه زنان و اصحاب رسانه از جمله برنامه‌های این هفته است.

مختارزاده ادامه داد: دیدار با مردم شهرهای دیّر، بردستان، دوراهک و روستاهای لمبدان‌بالایی، لمبدان پایینی و حاجی‌آباد نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان این که برنامه محوری این هفته با حضور یکی از روحانیون اعزامی از قم در تالار فرهنگ دیّر برگزار خواهد شد،عنوان کرد: برپایی نمایشگاه عکس، ایستگاه سلامت و نشست با روحانیون و فرهنگیان نیز در این هفته برگزار می‌شود.

ارسال نظرات