خبرهای داغ:
عبدالله رحیمی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان خبر داد؛
سرهنگ دوم پاسدار نوابی گفت: شهرستان دهاقان میزبان کاروان ۲۰ تن از لاله های عاشق و شهدای گلگون کفن دوران دفاع مقدس می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۸۷۷۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج دهاقان :فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان  گفت: پیکر ۲۰ شهید دوران دفاع مقدس از روز جمعه ۲۳ لغایت ۲۹ تیرماه در قالب کاروان میثاق با شهدا در استان اصفهان تشییع می شود

سرهنگ دوم پاسدار هوشنگ نوابی افزود: کاروان میثاق با شهدا، حامل ۹ تن از شهدای دوران دفاع مقدس که چهار تن از آنان شناسایی شده و پنج تن گمنام هستند، صبح روز چهارشنبه در دهاقان صدای بال ملائک را به گوش شهروندان دهاقانی می رسانند.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان روز چهارشنبه وارد شهرستان دهاقان، سپس از آنجا وارد سمیرم شده و عصر همان روز وارد شهرستان شهرضا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان اذعان داشت: محل تجمع عمومی برای میزبانی از این کاروان شهدا، در ساعت هشت صبح روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه از روبروی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خواهد بود و مردم شهیدپرور دهاقان بعد از آن، این کاروان را تا حسینیه اعظم بدرقه خواهند کرد.

سزهنگ دوم پاسدار هوشنگ نوابی از مردم شهرستان دهاقان دعوت کرد تا با حضور در این مراسم بار دیگر با آرمان های این شهدای والا مقام، همچنین امام خمینی و رهبر انقلاب تجدید بیعت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها