خبرهای داغ:
فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل 40 سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: آموزشگاه رانندگی ماشین آلات سنگین مانند گریدر و لیفتراک را بدون هیچ صرفه اقتصادی و با همکاری نیروی انتظامی استان راه‌اندازی کردیم.
کد خبر: ۸۸۸۸۷۴۵
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرهنگ محمد گرامی فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل 40 سپاه صاحب الزمان اصفهان (عج) درباره افتتاح آموزشگاه گواهینامه رانندگی ماشین آلات سنگین راه سازی و کشاورزی در اصفهان تصریح کرد: دلیل اصلی برگزاری این همایش اهمیت مسئله اقتصاد مقاومتی و ایجاد تخصص در این مسیر است، نیروهای مهندسی در همه جا پیشتاز هستند و جایی که امکانات فراهم نشود هیچ نیرویی نمی‌تواند مبارزه کند، در منطقه جنوب شرق و منطقه سرباز اقدامات بسیاری صورت گرفته و منطقه آن جا هموار شده به این دلیل که در مرز سیستان و بلوچستان حساسیت بسیاری وجود دارد.

وی بیان کرد: نیروی مهندسی در مناطق حضور می‌یابند تا در عمق برنامه باشد و بتوانند مسیر را هموار کند، امروز در کشورمان برخی مناطق وجود دارد که به دلیل عدم حضور اقدامات مهندسی، مردم گوشت خشک می‌خورند، اگر ما نتوانیم آموزش را بر دیگر مسائل مقدم کنیم هیچ راهی برای ما باز نمی‌شود.

فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل 40 سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان ضمن تشکر از سردار آقاخانی فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: اگر آموزش ایجاد نشود هیچ اقدامی ممکن نیست، دوستان در نیروی انتظامی تلاش و پیگیری بسیاری کردند تا این کار صورت گیرد.

گرامی خاطر نشان کرد: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ساخت آموزشگاه رانندگی خودروهای صنعتی همچون لیفتراک و گریدر 16 هکتار زمین و 12 دستگاه در اختیار قرار گرفته اند و این بدون صرفه اقتصادی است، و فقط در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تربیت نیروی مهندسی است.

وی افزود: آموزشگاه رانندگی را در ماشین آلات سنگین راه سازی و کشاورزی مانند گریدر و لیفتراک راه‌اندازی کرده‌ایم تا جوانان را با توجه به نیاز استان پرورش دهیم، باید بدانیم نیازمندی اصفهان کجاست و اغلب کسانی که به ما مراجعه می‌کنند برای گواهینامه لیفتراک است و این نشان می‌دهد در جامعه کاری استان این دستگاه بسیار اهمیت دارد.

فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل 40 سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه در این آموزشگاه 37 نوع گواینامه ماشین‌آلات سنگین صادر می‌شود، گفت: پیش‌بینی می‌شود سالانه حدود 3 هزار و 650 نفر در این آموزشگاه تحت آموزش قرار گیرند که هزینه آموزش‌ها نیز حدود 40 درصد مبلغ دیگر آموزشگاه‌هاست.

وی در پایان با تأکید بر اینکه در همه سال‌های دفاع مقدس یگان مهندسی در حال فعالیت بوده و در همه مرزها حضور داشته است، اضافه کرد: اقدامات گروه 40 مهندسی در جنوب شرق کشور به اطلاع مقام معظم رهبری رسید که رهبر معظم انقلاب بسیار این اقدامات را تحسین کرده و نیروها را برای ادامه این فعالیت‌ها تشویق کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها