خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شاهین شهر و میمه:
حجه الاسلام احمدی: اردوهای جهادی یک برنامه دو وجهی است که یک وجه آن خدمات عمرانی و فرهنگی است که منطقه از حضور جهادگران بسیجی می بیند و وجه دیگر آن خودسازی روحی و جسمی جهادگران است که در مدت حضور در اردوهای جهادی نصیب بسیجیان می شود.
کد خبر: ۸۸۸۸۷۴۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر،حجه الاسلام احمدی در مراسم ستاد پشتیبانی از اردوهای جهادی که با حضور فرماندهان و مسئولین بسیج سازندگی حوزه ها برگزار شد با تاکید بر ضرورت تقوا  در جهاد گران گفت: لازمه حضور در اردوهای جهادی خودسازی است،در نتیجه معنویتی که در اثر حضور در اردوهای جهادی بوجود می آید درون انسان حفظ می شود.

وی ادامه داد:بسیجیان جهادگران باید4 صفت تقوا،تلاش و کوشش سخت،پاکدامنی و عفت و کار دقیق را لازمه کار خود بدانند و با رعایت این 4 صفت خود را به عنوان جهاد گر بسیجی معرفی کنند.

در ادامه مراسم سرگرد ابراهیمی جانشین فرماندهی ناحیه شاهین شهر و میمه با تاکید بر رعایت مسائل ایمنی در اردوهای جهادی گفت:نکته مهم در اردوهای جهادی حفظ  و نگهداری اموال بیت المال است و در نهایت رعایت مسائل ایمنی که بسیار مهم است.

وی افزود:اردوهای جهادی  یک برنامه دو وجهی است که یک وجه آن خدمات عمرانی و فرهنگی است که منطقه از حضور جهادگران بسیجی می بیند و وجه دیگر آن خودسازی روحی و جسمی جهادگران است که در مدت حضور در اردوهای جهادی نصیب بسیجیان می شود.

جانشین فرماندهی ناحیه شاهین شهر و میمه با تاکید بر لزوم شناخت مردم از فعالیت های جهادی گفت:فضا سازی و تبلیغات در محل اردوهای جهادی از عوامل موثر در شناخت مردم از فعالیت های جهادی بسیجیان عزیزی است که دور از خانه و خانواده فعالیت های عمرانی و فرهنگی می کنند.

سرگرد مهدی ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد:لازم است با امام جماعت و مسئولین منطقه تعامل  و ارتباط قوی وجود داشته باشد تا  فعالیت جهادگران موثر تر واقع شود.

لازمه حضور در اردوهای جهادی خودسازی و ایجاد تقوا ست.

لازمه حضور در اردوهای جهادی خودسازی و ایجاد تقوا ست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها