مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: سال گذشته در طرح اردوهای هجرت 3 توسط دانش‌آموزان جهادگر 35 هزار متر مربع از فضای آموزشی در سطح استان رنگ آمیزی شد.
کد خبر: ۸۸۸۸۷۲۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمدتقی امینی مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی هجرت 3 با اشاره به اینکه این مراسم نمادین است و در بسیاری از شهرستان‌ها اردوهای جهادی کار خود را شروع کرده است، گفت: طرح اردوهای هجرت ۳ در اقصی نقاط در عرصه آبادانی، احداث، مرمت و اشتغال در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، دينی و مذهبی فعاليت دارند.

وی مهارت‌آموزی و پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان را از اهداف این اردوها برشمرد و افزود: اجرای طرح‌های سازندگی ضمن بهبود بخشی به امکانات فرهنگی و آموزشی فرصتی را فراهم می‌آورد تا دانش‌آموزان مهارت‌های حرفه ای را کسب کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به گزارش عملکرد اردوهای هجرت 3 در سال جاری گفت: امسال 450 نفر در اردوهای یک‌روزه، 610 نفر اردوی 10 روزه و 930 نفر در اردوی 7 روزه شرکت خواهند داشت.

سرهنگ پاسدار امینی به عملکرد سال گذشته اردوهای هجرت 3 پرداخت و گفت: سال گذشته 35 هزار متر مربع رنگ آمیزی مدارس، 2300 متر دیوارنویسی، تعمیر 300 عدد میز و نیمکت و یک‌هزار خط کشی حیاط مدارس در این اردوهای جهادی دانش‌آموزی در استان مرکزی صورت گرفت.

وی افزود: دوخت لباس فُرم مدارس در شهرستان‌های اراک و خمین در اردوهای 10 روزه و همچنین در روستاهای ده نک، جیریا، نخجیروان،زالیان، خرقان، علیشار و کردیجان و... رنگ‌آمیزی یواحدهای دانش‌آموزی در اردوهای 7 روزه و نیز ساخت حسینیه و رنگ آمیزی مساجد، دیوارکشی خانه محروم، سم پاشی محل نگهداری دام، تست غربالگری و... به همت دانش‌آموزان جهادگر صورت گرفت.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در اردوهای یک روزه نیز کمک به برداشت محصولات کشاورزی، کمک به دامداری و نیز هر عرصه‌ای که بتوانند جهادگران کمک کنند، از حضور داوطلبانه دانش‌اموزان استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات