خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه سپاه نهبندان:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه سپاه نهبندان گفت: گروه های تروریستی و تکفیری و برخی از کشورهای مرتجع منطقه یزیدیان زمان و دشمنان کنونی اسلام ناب محمدی (ص) در کنار کشورهای دیگراستکباری هستند .
کد خبر: ۸۸۸۸۶۷۶
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مجتبی مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهبندان درجمع مربیان حلقات صالحین این شهرستان حیات حیوانی را ابتدایی ترین صورت زندگی بشر دانست وگفت : تلاش همه انبیاء الهی برای احیای بعد انسانی و روحانی انسان بوده و در این راه متحمل زحمات عدیده ای شده اند که در نهایت انسان را به سوی الی الله رهنمون سازد .

وی در ادامه با اشاره به سیره زندگی عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) فهم و شعور و ولایتمداری آن حضرت را برجسته خواند که در واقعه کربلا علیرغم شهادت برادران و پسرانش باعزت نفس وصلابت در برابر یزید ویزیدیان آن زمان ایستاد و از کیان اسلام و ولایت دفاع جانانه کرد.

مرادی خاطرنشان کرد : گروه های تروریستی و تکفیری و برخی از کشورهای مرتجع منطقه یزیدیان زمان و دشمنان کنونی اسلام ناب محمدی (ص) در کنار کشورهای دیگراستکباری هستند .

وی ادامه داد: لزوم مبارزه وایستادگی درمقابل این جریانات انحرافی تاحصول حکومت جهانی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) یک ضرورت است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها