دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پنجمین بار برای افتتاح چند پروژه درمانی به شهرستان شاهرود سفر خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۸۸۶۳۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه وزیر بهداشت و درمان جمعه ۳۰ تیرماه برای افتتاح چندین پروژه مهم سفری به شهرستان شاهرود  خواهد داشت، گفت: در این سفر چهار پروژه مهم بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

دکتر موسوی گفت :افتتاح مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود-اجرای فاز۴ هتلینگ مرکز آموزشی و پژوهشی درمانی امام حسین(ع)- بهره برداری از بخش شیمی درمانی مرکز آموزشی و پژوهشی درمانی امام حسین(ع) و بهره برداری از بخش CT-SCAN مرکز آموزشی و پژوهشی درمانی بهار که از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سفر یک  روزه دکتر قاضی زاده هاشمی به شهرستان شاهرود  می‌باشد.

دکتر موسوی بااشاره به اهمیت مرکز فوق تخصصی جراحی قلب شاهرود بیان داشت:  تاریخ شروع عملیات اجرایی واحداث مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰بوده است که این پروژه درمانی دارای۲۶تخت وزیربنای ۴۲۸۰متر مربع واعتباری بالغ بر۲۳۰میلیارد ریال در چهار طبقه ساخته شده است.

وی همچنین درباره اجرای فاز ۴ هتلینگ مرکز آموزشی پژوهشی ودرمانی امام حسین (ع) افزود:هزینه این پروژه بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال می باشد که با زیربنا ۲۲۰۰۰متر مربع  و ۴۲۰ تخت در دو طبقه اجرا شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنین به بهره برداری ازبخش شیمی درمانی مرکز آموزشی و پژوهشی درمانی امام حسین(ع)اشاره کرد و گفت:این بخش با زیربنا ۳۰۷متر مربع و دارای ۱۲ تخت در یک طبقه با  اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد ریال ساخته شده است

دکتر موسوی بهره برداری از بخش CT-SCAN مرکز آموزشی و پژوهشی درمانی بهاررا یکی دیگر ازاهداف سفر یک روزه وزیر بهداشت به شاهرود برشمرد وافزود:  بخش CT-SCAN مرکز آموزشی و پژوهشی درمانی بهار مجهزبه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس است که بیش از ۲۵ میلیارد ریال در تجهیز آن هزینه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها