خبرهای داغ:
در آستانه شهادت حضرت امام جعفرصادق(ع) با حضور پرشور مردم شهرستان نایین، پیکر پاک ده شهید گمنام در این شهرستان تشییع شد.
کد خبر: ۸۸۸۸۵۸۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسيج از نایین، حجت الاسلام سجادی؛ نماینده ولی فقیه در نایین، عصر شنبه در حاشیه مراسم تشییع ده شهید دفاع مقدس گفت: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در ادامه شهدای حرم مظهر ایثار و آزادگی هستند.
وی افزود: امروز شهرمان مزین به حضور عزیزانی است که در دوران دفاع مقدس عشق به میهن، انقلاب و اسلام را با اعطای شهیدان گلگون کفن خود، به منصه ظهور رساندند.
وی تأکید کرد: شهدا چه در زمانی که کشور در آستانه پیروزی انقلاب از سوی دشمنان و منافقان تهدید می‌شد و چه بعدها در دفاع مقدس، از جان خود گذشتند تا آرمان‌های اسلام و انقلاب پایدار بماند.
امام جمعه نایین با تاکید بر اینکه خون شهید جریان ساز است و می تواند تحول ایجاد کند گفت: باید ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر بود تا به سعادت دنیوی و اخروی برسیم چرا که امام فرمودند، شهدا شمع محفل بشریت هستند و خاصیت شمع، روشن گری و مسیر نشان دادن است.
وی متذکر شد: برخی از شهدا، هویت مشخص دارند و برخی گمنام هستند که در آستانه شهادت جانسوز امام جعفرصادق(ع) ده شهید گمنام وارد شهرستان شد.
حجت الاسلام سجادی در پایان با بیان اینکه نایینی ها با فرهنگ شهادت غریبه نیستند، بیان داشت: تشییع شهدای گمنام در سال های گوناگون به ما یادآوری می کند که چه روزهای سخت و دشواری در دوران با شکوه حیات انقلاب اسلامی بر ملت ما گذشته و امروز باید قدردان این انقلاب باشیم و بدانیم که آن را به آسانی به دست نیاورده و به آسانی حفظ نشده است لذا باید در راه شهدا گام برداشت.
گفتنی است این مراسم با حضور مردم، مسئولان، خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان، رزمندگان دوران دفاع مقدس و اهالی خونگرم نایین ، بافران ، محمدیه ، مزرعه امام ، مناطق روستایی وکوهستانی لای سیاه و لای رودشت برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها