نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره با صلابـت و اقتدار در حراسـت از قانون و کیان ملی و صیانـت از جامعیـت نظام و پاسداری از اسلامیـت جمهوری اسـلامی ایران نقـش‌آفرینی نموده اسـت.
کد خبر: ۸۸۸۸۵۸۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامی‌داشت 26 تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره با صلابـت و اقتدار در حراسـت از قانون و کیان ملی و صیانـت از جامعیـت نظام و پاسداری از اسلامیـت جمهوری اسـلامی ایران نقـش‌آفرینی نموده اسـت.

وی افزود: این شورا که از مهم‌ترین وظایفش نظارت بر تدوین قوانین و تطبیق مصوبات مجلس شورای اسلامی با قوانین شرع اسلام، تأیید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی و تأیید فرایند انتخابات کشور است، از نقش و جایگاه بسیار والایی در نظام جمهوری اسلامی برخوردار است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان داشت: رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی در خصوص نقش مهم شورای نگهبان فرموده‌اند؛ «نهاد شورای نگهبان از عالی‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی است و در سایه این نهاد جمهوریت و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی قوام و استحکام می‌یابد».

مرادی در پایان تصریح کرد: فرا رسیدن ۲۶ تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان قانون اساسی را به سرپرسـت و اعضای محترم دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات هرمزگان تبریک عرض نموده و همچنین از مشارکت و همکاری در اجرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که پیامدش اجرای صحیح و مبتنی بر قانون که در کمال آرامش برگزار گردید تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال برای همه این عزیزان سلامتی و موفقیت روزافزون مسئلت دارم.


ارسال نظرات