مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس گفت: از آنجایی‌که کشور ایران عزیز بر پایه دین اسلام تشکیل شده است، وجود دستگاه شورای نگهبان برای کشور لازم و ضروری است و احترام به تصمیمات این نهاد بر همگان واجب است.
کد خبر: ۸۸۸۸۵۸۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛حجت‌الاسلام والمسلمین مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس ضمن گرامی‌داشت سالروز تأسیس شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان به فرمایش امام خامنه‌ای عزیز یکی از دستگاه‌های مهم کشور برای حراست از نظام اسلامی است.

وی افزود: از آنجایی‌که کشور ایران عزیز بر پایه دین اسلام تشکیل شده است، وجود دستگاه شورای نگهبان برای کشور لازم و ضروری است و احترام به تصمیمات این نهاد بر همگان واجب است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه این شورا متشکل از 6 فقیه و 6 حقوقدان است وظایف آنها پاسداری از احکام اسلام و قانون اساسی است، همچنین تفسیر قانون اساسی به‌عهده این شورای مهم است لذا همگان در هر جایگاهی که هستند باید به شورای محترم نگهبان تمکین نمایند.

حجت‌الاسلام درویشی عنوان داشت: متأسفانه در نزدیکی انتخابات گذشته، حملات زیادی بر علیه این شورا شد که البته این شورا با اقتدار به وظایف قانونی خود عمل نمود، لازم است خداقوت و خسته نباشید بگوئیم به همه اعضای محترم این شورا و همچنین نماینده این شورا در استان هرمزگان که عملکرد مطلوبی داشته است.

وی اضافه کرد: اینک که در آستانه ۲۶ تیرماه سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان قانون اساسی هستیم، ضمن ارج نهادن به فرمان امام راحل(ره) در لزوم ایجاد این نهاد و نیز تبعیت از بیانات شیوای مقام عظمای ولایت که این شورا را «عماد دین و مردم» دانسته‌اند و اهتمام این نهاد در پاسداری از جمهوریت و اسلامیت نظام و نیز دفاع و پاسداری همه‌جانبه از تمامیت قانون اساسی را ارج می‌نهیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس در پایان تصریح کرد: آنچه که این نهاد ضروری را از منظر خدمتگذاری متمایز می‌سازد حضور و مشارکت این شورا در انتخابات کشور است که از آرا و خواست مردم آغاز و تا صیانت و پاسداری و امانت‌داری از آن خاتمه می‌یابد و این وظیفه خطیر که بر عهده دارند با آگاهی، صداقت، نواندیشی و الهام از منویات مقام معظم رهبری به نحو احسن جلوه‌گر خواهد بود.
ارسال نظرات