دبیر ستاد ثبت‌نام مدارس آموزش و پرورش مازندران:
دبیر ستاد ثبت‌نام مدارس آموزش و پرورش مازندران اشاره کرد: از روز سه‌شنبه به‌صورت رسمی ثبت‌نام هدایت تحصیلی پایه نهم و دهم آغاز شده و تا ۳۱ مردادماه ادامه دارد،
کد خبر: ۸۸۸۸۵۷۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نقی شادمان امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: ثبت‌نام پایه اول ابتدایی و پیش‌دبستانی از اول خردادماه امسال شروع شده و تا ۳۱ مرداد ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: ثبت‌نام میان‌پایه‌ها نیز بعد از پایان امتحانات بوده که از هفته‌های گذشته آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

دبیر ستاد ثبت‌نام مدارس آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه از روز سه‌شنبه به‌صورت رسمی ثبت‌نام هدایت تحصیلی پایه نهم و دهم آغاز شده و تا ۳۱ مردادماه ادامه دارد، تصریح کرد: تمام تلاش ما این است دانش‌آموزان در محدوده محل سکونت خود ثبت‌نام شوند و همچنین از تراکم دانش‌آموزان در مدارس جلوگیری شود.

این مسؤول درباره دریافت وجه در مدارس دولتی، افزود: هنگام ثبت‌نام مبلغ 7 هزار و ۵۰۰ تومان بابت بیمه و همچنین مبلغ کتاب درسی دریافت می‌شود که براساس پایه‌های تحصیلی متغیر است و دریافت وجه دیگر ممنوع است.

شادمان ادامه داد: کتب درسی در پایه‌های ابتدایی، پیش‌دانشگاهی و فنی و حرفه‌ای توسط آموزش و پرورش توزیع می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش منشأ همه تحولات کشور است، خاطرنشان کرد: گشایش و تنگناهای آموزش و پرورش بر تمام بخش‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه اثرگذار است.

دبیر ستاد ثبت‌نام مدارس آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: با توجه به اینکه 98 درصد بودجه آموزش و پرورش در بخش حقوق و دستمزد و تنها دو درصد در بخش تجهیز و آموزش است امیدواریم خانواده‌ها در کنار مدیران مدارس قرار بگیرند و در این زمینه مشارکت کنند.

شادمان در پایان گفت: تمام تلاش ما این است که بیشترین اطلاع‌رسانی و کمترین مشکل را در بحث ثبت‌نام دانش‌آموزان داشته باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها