خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد؛
رئیس هیئت دو و میدانی شهرستان کرمانشاه گفت: همایش دو همگانی به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۸۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳

حسین امیری در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  در خصوص برنامه های آتی هیئت دو و میدانی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: این هیئت با افتخار، در آینده ای نزدیک با همکاری کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر، تربیت بدنی، شهرداری و هیئت ورزش‌های همگانی اقدام به برگزاری همایش دو همگانی می‌نماید.

 

وی پنجم مرداد ماه امسال را زمان برگزاری همایش دو همگانی در شهر کرمانشاه عنوان کرد و گفت: این همایش ویژه آقایان و به مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد برگزار می شود.

 

امیری ادامه داد: همایش دو همگانی صبح روز پنجم مرداد ماه امسال از پارک شاهد به سمت طاقبستان انجام و در پایان جوایز نفیسی به برندگان اهدا خواهد شد.

 

وی همچنین از برگزاری دو همگانی ویژه بانوان به مناسبت روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر خبر داد و بیان کرد: این همایش سوم مرداد در مجموعه ورزشی پانزده خرداد برگزار میشود و در پایان لوح و حکم قهرمانی به برندگان اهدا می‌شود.

 

امیری برگزاری دوره آموزشی دانش افزایی داوری برای داوران دو و میدانی شهرستان کرمانشاه را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: این برنامه نیز مرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

ارسال نظرات