مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد پیش از ظهر امروز در نشست خبری؛ از برگزاری قریب‌الوقوع بزرگ‌ترین المپیاد ورزشی در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۵۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد پیش از ظهر امروز در نشست خبری؛ از برگزاری قریب‌الوقوع بزرگ‌ترین المپیاد ورزشی در استان یزد خبر داد و گفت: این المپیاد درراستای سیاست‌های ابلاغی سازمان بسیج ورزشکاران و با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی، ورزشی، اجتماعی شهرداری یزد از ششم تا پایان مردادماه در 10 شهرستان استان برگزار خواهد شد.

محمدمهدی نیکو نژاد افزود: المپیاد ورزشی بسیج و محلات با محوریت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، در 26 رشته ورزشی شامل 10 رشته تیمی با محوریت بسیج و 16 رشته انفرادی با محوریت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد برگزارشده و ماحصل آن انتخاب ورزشکاران نخبه و اعزام آنان به المپیادهای ورزشی و نهایتاً عضویت در تیم ملی است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گلساپوش یزد مهم‌ترین هدف از برگزاری این رویداد مهم ورزشی را علاوه بر دستیابی به اهداف سازمانی تزریق روح ورزش در جامعه و هدیه دادن آن به خانواده‌ها دانست و تصریح کرد: این المپیاد بزرگ‌ترین رویداد ورزشی استان پس از برگزاری جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی جهان در استان بوده و مراسم افتتاحیه آن 5 مردادماه با حضور پرشور مردم در استادیوم شهید نصیری یزد برگزار می‌شود.

نیکو نژاد در بخش دیگری از سخنانش هدف‌گذاری سازمان بسیج ورزشکاران را مشتمل بر حوزه‌های ورزش قهرمانی و همگانی، توسعه زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی، ارتقا دانش مربیان، ورزشکاران و داوران و ایجاد پایگاه‌های استعدادیابی در امر ورزش عنوان کرد و ابراز داشت: در حوزه زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی 120 پروژه عملیاتی شده که 84 درصد آن مورد بهره‌برداری قرارگرفته و مابقی نیز تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر در خصوص ورزش دوچرخه سواری بانوان هم گفت: ما به هیچ عنوان با ورزش دوچرخه سواری توسط بانوان مخالفتی نداریم اما معتقدیم باید این ورزش همراه با حفظ کرامت و منزلت بانوان یزدی انجام شود و برای تحقق همین منظور به دنبال طراحی پوششی مناسب برای آنان هستیم تا درمواقع بروز مشکلات، اتفاقات ناخوشایندی گریبانگیر بانوان عزیز نشود.

گفتنی است ثبت نام در این المپیاد ورزشی رایگان است.
ارسال نظرات