معاون قهرمانی سازمان ورزش بسیج در حاشیه افتتاحیه مسابقات گفت: مسابقات قهرمانی والیبال و فوتسال بسیج شمال کشور با حضور ۱۳ تیم از استان های مختلف و به میزبانی شهرستان شبستر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۴۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

ابوالفضل قلی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اظهار کرد: تیم های کسب کننده عناوین نخست، دوم و سوم پس از پایان این مسابقات به مسابقات نهایی که به میزبانی منطقه جنوب کشور برگزار خواهد شد، دعوت می شوند.

مدیرعامل باشگاه مقاومت افزود: در این مسابقات ورزشی بیش از ۴۰۰ ورزشکار، سرپرست و مربی بسیجی حضور یاقته اند و امید است شاهد مسابقات خوبی باشیم .

قلی پور ادامه داد: این مسابقات در مدت سه روز با هدف جذب حداکثری بسیجیان و ارتقا و تعمیق معنویت و شادابی و نشاط در بین نوجوانان و جوانان بسیجی برگزار می شود.

معاون قهرمانی سازمان ورزش بسیج با اشاره به میزبانی مسابقات خاطرنشان کرد: شهرستان شبستر شهری تاریخی و فرهنگی است و انسان هایی مهمان نواز و خون گرم در این دیار زندگی می کنند و خوشبختانه تاکنون با تلاش عوامل برگزاری مسابقات در سطح خوبی پیش رفته است.

مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال نوجوانان بسیج مرکز و شمال کشور به میزبانی تربیت بدنی سپاه شبستر به مدت سه روز با عنوان جام شهدای گمنام شبستر با همکاری دستگاه های مختلف این شهرستان برگزار می شود.

ارسال نظرات