خبرگزاری بسیج: نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر شهر حسن آباد از توابع شهرستان ری با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۱۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در این نشست، موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، ضیائی بخشدار فشافویه، آشتیانی شهردار حسن آباد، اشرفی نسب رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد و معصومعلی رئیس شورای اسلامی بخش فشافویه حضور داشتند.

در ابتدای این نشست، «سید محمد موسوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با اشاره به لزوم رعایت عدالت فرهنگی و توزیع عادلانه خدمات فرهنگی بین مردم شهرستان ری، مقرر شده که دفتر نمایندگی این اداره در بخش فشافویه افتتاح شود.

وی افزود: بخش فشافویه، فاقد مجتمع فرهنگی و هنری است که با همکاری فرمانداری ویژه ری، بخشداری فشافویه، شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن آباد، به زودی کلنگ احداث مجتمع فرهنگی و هنری بر زمین زده می شود.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری شهرداری حسن آباد، برنامه های مشترکی از جمله اکران فیلم های سینمایی، اجرای تئاتر، نمایشگاه های کتاب و... برگزار خواهد شد.

در ادامه، «محمد صالح ضیائی» بخشدار فشافویه با اشاره به بُعد مسافت بخش فشافویه تا مرکز شهرستان و تهران و رفاه حال شهروندان و روستاییان، خواستار عقد تفاهم نامه بین شهرداری حسن آباد و اداره فرهنگ و  ارشاد شهرستان ری شد تا مردم شاهد رونق بیشتر فعالیت های فرهنگی و هنری باشند.

«سید کاظم میری آشتیانی» شهردار حسن آباد نیز گفت: با تصویب شورای اسلامی و پیگیری شهرداری، زمین احداث مجتمع فرهنگی و هنری در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار می گیرد و فعالیت های مشترکی همانند گذشته با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظرات