خبرهای داغ:
فرمانده حوزه دو شهید امرالله قربانی قم گفت: در طول فصل تابستان همزمان با شب‌های پنجشنبه و جمعه بعد‌ از نماز مغرب و عشاء ویژه برنامه‌های فصل مهربانی با محوریت رفع آسیب‌های اجتماعی در بوستان شهدای اصناف واقع در بلوار 15خرداد دنبال می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۸۲۴۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
اجرای ویژه برنامه‌های فصل مهربانی در بوستان شهدای اصناف قم
حسن ضیایی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به برپایی غرفه‌های مختلف در نمایشگاه‌ فصل مهربانی تصریح کرد: در این نمایشگاه پنج غرفه با موضوعات سبک زندگی اسلامی،‌ مشاوره، کارآفرینی، خدمت‌رسانی و کودک برپاشده است.

وی از حضور پرشور روحانیون و کارشناسان دینی در نمایشگاه فرهنگی حوزه شهید قربانی یاد کرد و افزود: مخاطبین ویژه برنامه‌های فصل بهاری هر شب نزدیک به 150 نفر هستند که شاهد برگزاری مسابقات قرآنی،‌ اجرای تئاتر، مسابقات عکاسی،‌ نقد و پخش فیلم،‌ بازی‌های بومی و غیره خواهند بود.

فرمانده حوزه  دو شهید امرالله قربانی ناحیه امام حسین(ع) استان قم گفت: در طول فصل تابستان همزمان با شب‌های پنجشنبه و جمعه بعد‌ از نماز مغرب و عشاء ویژه برنامه‌های فصل مهربانی در بوستان شهدای اصناف واقع در بلوار 15 خرداد دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این ویژه برنامه‌های فرهنگی آسیب‌زدایی اجتماعی و افزایش ارتباط جوانان با بسیج است، مطرح کرد: در نمایشگاه فصل مهربانی تلاش می‌کنیم تا جوانان را با تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی آشنا کنیم تا آنها نه فقط گرفتار تهدیدها نشوند بلکه در راستای فعالیت‌های فرهنگی و استفاده از فرصت‌ها نیز مشارکت داشته باشند.

ضیایی برپایی نماز جماعت با حضور پرشور خانواده‌ها را یکی دیگر از اقدامات انجام شده در بوستان شهدای اصناف قم برشمرد و ادامه داد: در راستای اجرای ویژه برنامه‌های فصل مهربانی در این بوستان از مشارکت سازمان‌های فرهنگی، هنری و پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم و بسیج ادارات سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) استفاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه تعداد زیادی از جوانان به سمت اعتیاد و راه‌های نادرست کشیده شده‌اند، برای رفع این مشکل باید افراد و مجموعه‌هایی باشند تا بتوانند جوانان را به مسیر درست هدایت کنند؛ حوزه دو شهید امرالله قربانی نیز به دنبال آن است تا با برقراری ارتباط با جوانان بتواند آنان را به مسیر درست هدایت کند، هر چند نقش خانواده‌ها نیز در انتخاب مسیر درست بسیار تاثیرگذار و حساس است.

فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی در پایان با بیان اینکه نمایشگاه‌های فرهنگی باید در سطح شهر به صورت گسترده‌تری برگزار شود، مطرح کرد: امیدواریم با افزایش استقبال مردم از این نمایشگاه شاهد موفقیت بیشتر در حوزه رفع آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی باشیم.
ارسال نظرات