خبرهای داغ:
میرشفیعی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خوانسار؛
حجت الاسلام نوری گفت: اردوهای جهادی باعث عزت و استقلال و روسفیدی است و کشور را از استعمار و وابستگی خارج می کند.
کد خبر: ۸۸۸۸۱۶۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خوانسار در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی که عصر امروز در آموزشکده فنی حرفه ای خوانسار برگزار شد با اشاره به این که اردوهای جهادی فرصت مغتنمی است که باید قدر آن را دانست اظهار کرد: اردوهای جهادی مصداق اتم و اکمل آتش به اختیار در عرصه فرهنگی است.

حجت الاسلام علی نوری با بیان این که کسانی که دغدغه مسائل فرهنگی و اجتماعی دارند انسان های بی تفاوتی نیستند گفت: این افراد عزم خود را برای خدمت رسانی جزم کرده اند و آماده برای خدمت به مردم هستند.

وی افزود: اردوهای جهادی مصداق بارز آیه شریفه فضل الله المجاهدین است و در روایت است که کسانی که خدمت رسانی می کنند و گرهی از مشکلات دیگران باز می کنند در روز قیامت در سایه سار رحمت الهی قرار دارند و خداوند از آنها خشنود است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خوانسار با تاکید بر روایات مربوط به گره گشایی از امور مردم تصریح کرد: کسی که گرهی از مردم در دنیا باز کند ۷۰ گره دنیایی وی باز می شود و در قیامت در سایه امنیت الهی است.

وی اضافه کرد: اردوهای جهادی باعث عزت و استقلال و روسفیدی است و کشور را از استعمار و وابستگی خارج می کند.

حجت الاسلام نوری حضور افراد در اردوهای جهادی را مصداق رسول خدا که طبیب دوار بودند دانست و افزود: عمل این جهادگران معادل ۹ هزار سال عبادت بوده و در روز قیامت ۱۰۰ هزار حاجت آنها برآورده شده و شفاعت آنها در حق دیگران مستجاب می شود.

وی خاطر نشان کرد: اردوهای جهادی مصداق تعاونوا علی بر و تقوا است و موجب آشنا شدن با رسوم و مشکلات مردم شده و قانع بودن و قدردانی نسبت به نعمت ها را به انسان می آموزد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها