مسئول حوزه ریاست رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی:

مساجد سنگر تبیین و ترویج ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است/جلوه‌هایی از اسلام آمریکائی در کشور نفوذه کرده است

مسئول حوزه ریاست رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی تاکید کرد: مساجد بعنوان سنگر تبیین و ترویج ارزشها، اعتقادات و اهداف انقلاب اسلامی باید مورد اهتمام ویژه نخبگان و فرهیختگان دلسوز به نظام قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۸۸۱۲۲
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی حیدرزاده در همایش توجیهی طرح مسجد محوری جنوب خراسان رضوی در تربت حیدریه اظهار کرد: ارکان مساجد بعنوان گردانندگان اصلی سنگر انقلاب اسلامی وظیفه دارند تا با برنامه های جذاب فرهنگی و اجتماعی نسبت به جذب جوانان و نوجوانان و تبیین ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی تلاش کنند.
 
وی مهمترین رکن مسجد را ائمه جماعات عنوان کرد و افزود: امامان جماعات در کنار سایرنهادهای فرهنگی اعم از بسیج، کانون های فرهنگی و هنری، هیئت امنا و همچنین نخبگان و فرهیختگان محله ضمن تحکیم سنگرهای انقلاب در شناسائی ظرفیت ها و اسعتدادها نیز تلاش کنند.
 
حیدرزاده خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمن با ترفند و تزویر برای دین زدائی جوانان بصورت شبانه روزی تلاش می کند، می طلبد تا سنگر های انقلاب برای عملیات های ضد فرهنگی دشمن پاتک فرهنگی آماده کنند.
 
مسئول حوزه ریاست رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی اظهار کرد: جبهه استکبار با سناریوی شیعه تراشی و روحانی تراشی در صدد است تا از این طریق به دین آسیب برساند و لذا تشیع انگلیسی و اسلام امریکائی را بوجود آورد تا اسلام ناب محمدی(ص) را به انحراف بکشاند.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها