فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه از آغاز ماموریت قرارگاه پیشرفت و آبادانی با هدف محرومیت زدایی در دهستان قصلان خبرداد.
کد خبر: ۸۸۸۸۱۱۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی امروز و در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی که در فرمانداری قروه برگزار شد گفت: شهرستان قروه دارای 8 دهستان می باشد که با توجه به میزان محرومیت در دهستان قصلان این دهستان به عنوان جامعه هدف در قرارگاه پیشرفت و آبادانی در شهرستان قروه قرار داده شده است.

 

 وی با بیان اینکه 16 روستا در این دهستان در طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرار دارند افزود: هسته های جهادی برای کار در حوزه های محرومیت زدایی و مردم یاری در این دهستان شکل گرفته اند و با توجه به فصل مناسب به اجرای طرح های عمرانی فعالیت خود را آغاز می کنند.

 

 فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: هزار و 493 خانوار در دهستان قصلان سکونت دارند که باید در جهت رفاه بیشتر آنان قدم برداشت.

 

 وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 320 میلیون ریال در زمینه مردم یاری و کمک به ایتام و نیازمندان هزینه شده است افزود: در سال جدید در انتظار پروژه های بیشتری هستیم و امیدواریم میزان تخصیص اعتبارات نیز افزایش یابد.

 

 شعبانی بر لزوم هماهنگی ادارات و دستگاه ها در اجرای طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی تاکید نمود و افزود: باید شرایطی فراهم شود تا دستگاه های مرتبط بتوانند در اجرای این طرح و در جهت رفع نیاز مردم وارد عمل شوند.

 

 شعبانی با بیان اینکه از روستاهای دهستان قصلان سرکشی شده است گفت: مردم این روستاها خواهان اجرای طرح های قرارگاه پیشرفت و آبادانی هستند و باید بر اساس اولویت ها و نیاز مردم در این عرصه قدم برداشت.

 

 وی با بیان اینکه سپاه یک ضلع از سه ضلع مشارکت در امور سازندگی است افزود:  ادارات دولتی و حاکمیتی و همچنین خیرین باید در کنار مردم و سپاه نسبت به اجرای امور سازندگی اقدام کنند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات