مسئول کانون فرهنگی خانواده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:
مسابقات حفظ و قرائت قرآن مجید در سه دوره مقدماتی در سطح شهرستانی(رده ای)، نیمه نهایی استانی و نهایی کشور به ترتیب طی ماه های مرداد، شهریور و آذر به اجرا در خواهد آمد.
کد خبر: ۸۸۸۸۰۹۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول کانون فرهنگی خانواده پاسداران سپاه کربلا در گفتگو با بسیج از برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده پاسداران شاغل، بازنشسته، متوفی و شهید سطح سپاه کربلای مازندران خبر داد.

خواهر پازوکی با اشاره به اینکه پاسداران، بسیجیان و خانواده های این دو نهاد مقدس در جهت تعمیق و گسترش معارف قرآنی در خط مقدم جامعه اسلامی قرار دارند گفت: به هدف نهادینه کردن آموزه های قرآنی در زندگی و تشویق و ترغیب خانواده های پاسدار، همسران و فرزندران (پسر و دختر) سالانه مسابقات قرآنی در سطح سپاه تمام شهرهای مازندران برگزار می گردد.

مسئول کانون فرهنگی خانواده پاسداران سپاه کربلا اظهار داشت: مسابقات حفظ و قرائت قرآن مجید در سه دوره مقدماتی در سطح شهرستانی(رده ای)، نیمه نهایی استانی و نهایی کشور به ترتیب طی ماه های مرداد، شهریور و آذر به اجرا در خواهد آمد.

وی بیان کرد: دوره مقدماتی قرآن کریم از ساعت 8 صبح پنجم 5 مرداد ماه در کانون فرهنگی خانواده پاسداران سپاه کربلا برگزار خواهد شد و راه یافتگان به مرحله استانی در پنجم شهریور ماه در همین مکان به رقابت خواند پرداخت.

خواهر پازوکی با یادآوری اینکه مسابقات نهایی و کشوری قرآن کریم در آذر ماه برگزار می گردد افزود: مسابقات قرآنی در رشته حفظ 1، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و در رشته قرائت تحقیق و ترتیل برگزار می شود.

این مسئول فرهنگی و قرآنی در سپاه کربلا تاکید کرد: علاقمندان ستادی مستقر در شهرستانهای مازندران جهت شرکت در مسابقات قرآنی به مراکز فرهنگی خانواده سپاه در محل سکونت مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 33922320 - 33922082 و 33240701 با پیش شماره 011 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها