دو نفر از نیروهای وظیفه سپاه امام رضا(ع) در سی و یکمین دوره مسابقات نیروهای مسلح حائز رتبه شدند.
کد خبر: ۸۸۸۸۰۶۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
سعید ثنایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به برگزاری سی و یکمین مسابقات نهایی نیروهای مسلح ویژه برادران اظهار داشت: 7 نفر از نیروهای پایور و وظیفه سپاه امام رضا(ع) در اردوی انتخاباتی مسابقات شرکت داشتند که از این تعداد 4 نفر  مجوز شرکت در مسابقات قرآن نیروهای مسلح را اخذ نمودند.
 
مدیر قرآن، عترت و نماز سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: این دوره از مسابقات که از تاريخ 18 تا 21 تیرماه سال جاری در تهران به ميزباني ارتش جمهوري اسلامي برگزار شد؛ حمید صفدری و احمد محمدی‌نیا از نیروهای وظیفه سپاه امام رضا(ع) به ترتیب رتبه دوم در رشته قرائت و رتبه سوم در رشته حفظ 15 جزء را کسب کردند.
 
ثنایی اشاره ای به برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قران سپاه‌های استاني ویژه برادران داشت و گفت: این دوره از مسابقات در بهمن ماه سال 95 برگزار شدکه 16 نفر بعنوان منتخب از سپاه امام رضا(ع) در این دوره از مسابقات شرکت کردند که سه نفر حائز رتبه برتر شدند.
 
وی ابراز داشت: سپاه خراسان رضوی در بین سایر استان‌ها در مرحله کشوری مسابقات قرآن سپاه ويژه خواهران حائز رتبه دوم و در بخش برادران حائز رتبه چهارم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها