مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:
اعتقاد داریم امدادگری عبادت است و با این نگاه رسیدگی به کار خانواده های تحت حمایت را رسالت و ماموریت خود میدانیم.
کد خبر: ۸۸۸۸۰۵۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان در جلسه شورای مدیران با اشاره به اینکه برنامه استان در حوزه اشتغال زایی برای مددجویان ایجاد طرح های نوآورانه و بدیع است، گفت: تحلیل عملکردها در بخش های مختلف موجب اشرافیت برکاروزمینه ساز پیشرفت در کارها می شود.

هدایت صفری افزود: یکی از شاخص های مهم در ایجاد شهربدون مددجوی هیدج نگاه ارزشی حاکم در این شهر به ویژه درحوزه کمک به نیازمندان علی الخصوص ورود مسئولانه مراکز نیکوکاری بانوان شهید علی عسگری و صاحب الزمان (عج) دراین بخش است.

وی در ادامه اظهار داشت: براساس ارزیابی انجام شده استان زنجان حائز رتبه سوم کشوری در تحقق برنامه و جذب ۴۸درصدی ظرفیت زکات فطریه موجود استان شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: خیران سلطانیه ای بالاترین سرانه کمک به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد را درسطح استان درسال95داشته است.

هدایت صفری افزود: توانمندسازی خانواده های تحت حمایت براساس اسناد بالادستی بامحوریت اشتغال اصلی ترین ماموریت کمیته امداد در سال جاری است .

وی در ادامه اظهار داشت: زمینه ساز توانمندسازی مددجویان فعالیت جهادی با رویکرد ارزشی و انقلابی دراین بخش است که برای اثربخشی در کارها باید با همدلی و هم زبانی همراه باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه رسالت کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت زمینه سازی برای مشارکت خیران در برنامه های این نهاد با تکیه بر اقتصاد اسلامی است، گفت: ضرورت رصد و پایش برنامه ها در تمامی بخش هاکه موجب می شود فرصت های جدیدی برای خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت را فراهم شود.

هدایت صفری در پیان خاطر نشان ساخت: اعتقاد داریم امدادگری عبادت است و با این نگاه رسیدگی به کار خانواده های تحت حمایت را رسالت و ماموریت خود میدانیم.

ارسال نظرات