نماینده مردم ماهشهر در گفت‌وگو با «بسیج»:
گل مرادی گفت: رئیس و نمایندگان مجلس باید رئیس جمهور را مورد مواخذه قرار دهند که علت سهل‎انگاری در عدم اجرای برنامه ششم چه بوده است و او را ملزم به اجرای این برنامه بکنند.
کد خبر: ۸۸۸۷۹۶۲
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
علی گل مرادی نماینده مردم ماهشهر و امیدیه در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون عدم اجرای برنامه ششم توسط دولت عنوان کرد: هر برنامه‎ای که مصوب مجلس می‎شود، دولت مکلف و موظف است بعد از اینکه شورای نگهبان تایید کرد حکم قانون دارد و ازآنجایی که دولت هم مجری قانون است باید آن را اجرا کند، در رابطه با برنامه ششم نیز به هممین صورت است.

گل مرادی در ادامه توضیح داد: در رابطه با برنامه ششم همه مراحل آن طی شده و بعد از اینکه در مجلس زمان زیادی را هم به خودش معطوف داشته برای اینکه بتواند نسبتا جامع باشد و به شورای محترم نگهبان ارجاع شد که شورای نگهبان نیز بررسی نهایی را انجام داد و ابهامات آن برطرف شد و نهایتا تایید و به دولت ابلاغ شده است.

نماینده مردم ماهشهر و امیدیه در مجلس تاکید کرد: اگر دولت به هر دلیلی از اجرای برنامه ششم امتناع کرده روند خوبی نبوده اما در حال حاضر دولت مکلف است برنامه ششم را در دستور کار خود قرار دهد و بر اساس مواد و بندها و تبصره‎های برنامه حرکت کند و ازآنجایی که نقشه راه دولت است ضرورت دارد هر چه سریعتر آن را اجرا کند.

گل مرادی در خاتمه با اشاره به ملزم کردن دولت برای اجرای برنامه ششم بیان کرد: رئیس و نمایندگان مجلس باید به عنوان ناظر بر اجرای قوانین موضوع را پیگیری و بررسی کنند و رئیس جمهور را مورد مواخذه قرار دهند که علت سهل‎انگاری در عدم اجرای برنامه ششم چه بوده است و او را ملزم به اجرای برنامه ششم بکنند.

ارسال نظرات