با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نیروی زمینی ارتش؛
مراسم یادبود شهادت مدافع حرم اهل بیت(ع)؛ ستوان سوم شهید سید مهدی جودی ثانی امروز در مهدیه‌ مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۹۶۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، امیر سرتیپ ۲ ستاد رضا آذریان در این مراسم ضمن تبریک و تهنیت شهادت شهید سید مهدی جودی ثانی، گفت: باعث افتخار است که باز هم از جوار بارگاه امام رضا (ع) شهیدی دیگر به شهدایمان اضافه شد.

وی افزود: تشییع پیکر مطهر شهید جودی ثانی دیروز با حضور آحاد ملت، مسوولین کشوری، خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام شد و در بهشت‌رضا (ع) به خاک سپرده شد.

آذریان گفت: امروز دومین روز شهادت این شهید است که مراسم یادبودی از طرف قرارگاه منطقه‌ی شمالشرق و خانواده‌ی این شهید در مهدیه‌ی مشهد برپا کردیم.

وی ادامه داد: آن‌هایی که به دنبال آسیب به حرم حضرت زینب (س) وحضرت رقیه (س) هستند بدانند ارتش جمهوری اسلامی ایران هم مثل سایر نیرو‌های مسلح مدافعان داوطلبی دارد که تا ابد دفاع از حرم دفاع میکنند تا به شهادت برسند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نیروی زمینی ارتش گفت: شهید سید مهدی جودی ثانی از مدافعین داوطلب ارتش بود که با توجه به انتقالش به اصفهان، به مشهد برگشت و با رضایت کامل والدینش به سوریه اعزام شد و جنازه اش به عنوان شهید مدافع حرم به جمع شهدا پیوست، در مداحی هایش طلب شهادت کرده بود و به آرزویش رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها