خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری طرح هجرت حوزه شهید هاشمی همدان در دو روستا

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان گفت: حوزه دانش‌آموزی شهید هاشمی شهرستان همدان امسال در قالب اردوی طرح هجرت اقدام به تعمیر مدارس روستای ورکانه و مجید آباد کرده است.
کد خبر: ۸۸۸۷۹۱۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
هادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزی در ایام تابستان اظهار داشت: از جمله این برنامه‌ها برگزاری اردوی طرح هجرت 3 حوزه دانش‌آموزی شهید هاشمی شهرستان همدان است.

وی افزود: این برنامه در راستای اقتصاد مقاومتی، تقویت روحیه خودباوری، خودسازی و کمک به محرومان و قشر ضعیف جامعه برگزار می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: حوزه دانش‌آموزی شهید هاشمی شهرستان همدان امسال در قالب اردوی طرح هجرت اقدام به تعمیر مدارس روستای ورکانه و مجید آباد کرده است.

وی گفت: این طرح‌ها تا پایان سال در مدارس محروم استان هر جا که نیاز باشد ادامه دارد و دانش‌آموزان با حضور پرشور در این برنامه‌ها اقدام به خدمات‌رسانی می‌کنند.

گلیان خاطرنشان کرد: خدمت به قشر ضعیف برای مسئولین افتخار است و این نیز برای ما مایه سربلندی وعزت است چراکه این انقلاب از اول به‌نام مستضعفین بوده است و ما باید برای خدمت به قشر محروم شبانه روزی خدمت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات