نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

بنده به عنوان نماینده حضرت آقا فقط فرمان ایشان را اجرا می کنم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی روز گذشته در همایش ائمه جمعه سراسر استان، با بیان اینکه دشمنان، عزت علما و پیشروهای انقلاب را هدف گرفته اند، باید دست در دست هم داده و این عزت را حفظ کنیم و بنده به عنوان نماینده حضرت آقا در این استان منصوب شده ام و به هیچ حزب و جریان سیاسی تعلق نداشته و فقط فرمان رهبری را اجرا می کنم.
کد خبر: ۸۸۸۷۸۹۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از دانا، حجت الاسلام آل هاشم افزود: درب بیت امام جمعه تبریز بروی همه باز است و به حرف همه گوش می کنیم ولی این بدان معنی نیست که هر کس آمد هر حرفی زد اجرا شود؛ ما فقط مجری فرامین و خط رهبری هستیم.

وی با بیان اینکه شخص ولی فقیه نقطه مشترک وحدت می باشد، اظهارداشت:هر کس اصول ولایت فقیه و ولی فقیه را قبول کند، با هر تفکر سیاسی برای ما محترم است و وحدت با محوریت رهبر فرزانه انقلاب عملی خواهد بود.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: به فرمایش امام خمینی(ره) ما ایران را برای اسلام می خواهیم نه اسلام را برای ایران و از ائمه جمعه خواستارم به تحکیم مبانی اسلامی در شهرستان ها و بخش ها عنایت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: روحیه نفرت از استکبار نباید فروکش کند؛ برخی ها در تلاش هستند این نفرت را کاهش و یا از بین ببرند؛ چیزی که باید از بین برود استکبار است بنابراین نباید اجازه دهیم دیگران برایمان نسخه بپیچند.

امام جمعه تبریز ضمن تاکید بر اینکه بر همه ما واجب است تا هم از جایگاه ولایت فقیه و هم از شخص ولی فقیه دفاع کنیم، بیان داشت:از ولایت فقیه هیچ کس به اندازه امام راحل دفاع نکرده اند و در حال حاضر هم مقام معظم رهبری از این جایگاه حراست می کنند.

وی ادامه داد: من تمام مشورت ها را گوش خواهم داد و هیچ کس انتظار نداشته باشد هرچه پیشنهاد دادند مورد قبول قرار گیرد؛ هیچ فردی از مشورت گرفتن بی نیاز نیست و ما هم به مشورت های شما نیاز داریم.

امام جمعه تبریز با اذعان به اینکه من در خدمت شما و مردم استان هستم و همه باید جهت اعتلای فرهنگی تلاش کنیم؛ افزود:وحدت مردم از وحدت روحانیت نشات می گیرد و با وحدت می توان مشکلات بزرگ را حل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها