خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان قم بیانیه ای جهت محکومیت کشتار مردم مسلمان میانمار صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۸۷۷۸۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان قم در محکومیت کشتار مردم مسلمان میانمار به این شرح می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رَسُولُ اللّهِ (صَلَّى اللّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّمَ) :
وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلًا يُنَادِي يَا لَلْمُسْلِمِينَ فَلَمْ يُجِبْهُ فَلَيْسَ بِمُسْلِمٍ؛

سالهاست که مدعیان حقوق بشر مسلمانان جهان را به علل مختلف مورد خشونت خود قرار داده اند و از هر عمل بی شرمانه ای در این راه  کوتاهی نکرده اند. اکنون بار دیگر که فریاد مظلومیت مسلمانان از میانمار به گوش می رسد. در کجای منشور حقوق بشر سازمان ملل آمده است که مردم بی گناهی را بدون هیچ جرمی بکشند و هیچکدام از این کشورهای غربی که مدعی حقوق بشر هستند با آن حتی در بیان و حرف هم مخالفت نکنند.

روی سخنان ما با همه ی مردم آزاده ی جهان است که چرا سخنی نمی گویید؟

آیا وقت آن نرسیده تا دیگر بردگی برای اجانب و مستکبرین عالم را کنار بگذارید و بپاخیزید؟

اگر چه امروز نوبت مسلمانان میانمار است اما فردا مطمئن باشید این طوفان خشونت علیه مردم مسلمان همانطور که دیروز مسلمانان یمن و دیگر کشور ها را به  لرزش درآورده بود، فردا شما را هدف قرار می دهد و اینها یعنی مستکبرین و زورگویان وابسته به صهیونیست ها به هیچ وجه عقب نشینی نمی کنند مگر اینکه شما علیه آنها به پاخیزید.

و روی دیگر سخنان ما به دولت و مجلس و مسئولین کشور است که چرا ظرفیت دیپلماسی فعال نمی شود و منفعلا نه همچنان منتظر اتفاق فاجعه آمیزتری علیه مسلمانان هستید؟

آیا روانیست که به فرموده مولا امیرالمومنین علیه السلام: در موضوع اهانت به یک زن یهودی از این بی خبری و بی عملی انسان بمیرد؟

آیا روانیست که کشور های اسلامی یک مجمع اسلامی علیه کشتار ظالمانه مسلمانان جهان تشکیل دهند؟

چرا وقتی که این حکومت های کافر حتی برای دفاع از حقوق حیوانات مجمع و جلسه می گیرند آن وقت ما مسلمانان نشسته ایم و منفعلانه با قضایای کشتار مسلمانان برخورد می کنیم؟

پس وای برما که اگر خود را مسلمان بدانیم و مسئولیتی حتی کوچک در جامعه اسلامی داشته باشیم و مسلمانان جهان مظلومانه به دست انسانهای از خدا بی خبر، بی گناه و بدون هیچ جرمی کشته شوند.  

والسلام علی من اتبع الهدی
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان قم
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها