سردار حزنی عنوان کرد؛

نقش بارز «گروه‌های جهادی» در پیشرفت کشور

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران بیان داشت: «گروه‌های جهادی» در پیشرفت کشور نقش بارزی داشتند.
کد خبر: ۸۸۸۷۷۸۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار ضیاء‌الدین حزنی در همایش "رسم هجرت" در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی و در جمع بسیجیان اظهار داشت: با گروه‌های جهادی همیشه کار داریم زیرا نقش بسیار مهمی در تمام حوزه‌ها دارند، همچنین در ایران شاهد مقدار زیادی پروژه و پول هستیم و این پول آن قدر زیاد است که شاهد مقدار زیاد اختلاس هستیم اما مشکل کشور این است که با‌هم کار کردن را بلد نیستیم و مردم و مسئولان با هم تعامل مناسب ندارند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: علت موفقیت در دفاع مقدس پشتیبانی مردم بود و مسئولان با مردم تعامل سازنده داشتند و اگر امروز بخواهیم عملیات در حوزه زیرساخت‌ها و اشتغال انجام دهیم باید با هم فعالیت موثر انجام دهیم و عقب‌ماندگی‌هایی که در برخی حوزه‌ها شاهد هستیم را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه فعالیت گروه‌های جهادی عامل پیشرفت‌های بسیار در حوزه‌های مختلف بوده گفت: اگر دولت تجارت کند مردم روز‌به‌روز ضعیف‌تر می‌شوند اما اگر مردم تجارت کنند دولت قوی‌تر می‌شود و خود مردم نیز قوی هستند و با هماهنگی و درایت گروه‌های جهادی امیدواریم شاهد پیشرفت روز افزون کشور باشیم.

سردار حزنی خاطرنشان کرد: نباید فقط حرف بزنیم و شعار بدهیم و باید کار کنیم و قرارگاه ثامن و دیگر قرارگاه‌ها در خراسان‌رضوی اقدامات زیادی در جهت رفع محدودیت انجام داده‌اند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در گذشته مناطق محروم تعریف مشخص داشت اما اکنون حاشیه شهرها نیز به مناطق محروم اضافه شده‌اند و در حال حاضر شاهد این حجم از محرومیت و ضعف در خدمت‌رسانی هستیم.

وی بیان کرد: امیدواریم حرکت‌هایی مانند اردوهای جهادی را بتوانیم ادامه دهیم و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه برای رفع محرومیت در نظر گرفته شده و قرار است محرومیت را کمتر یا ریشه‌کن کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها