مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر بیان داشت: بیش از ۲۵ درصد پرونده‌های طلاق که در دادگاه‌های ما بررسی شده ناشی از شبکه‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۸۸۸۷۷۷۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی نژاد در همایش پیاده‌روی عفاف و حجاب در کاشمر  اظهار کرد: شما بانوان علی‌رغم گرمی هوا با حضور حماسی در این همایش شرکت کردید تا از حریم خانواده دفاع کنید.

وی بیان کرد: بیش از ۲۵ درصد پرونده‌های طلاق که در دادگاه‌های ما بررسی شده است ناشی از حوزۀ فیس بوک است و این یعنی زمانی که ارتباطات کلامی و غیر کلامی در شبکه‌های مجازی بین جوانان و زن و مرد ما رواج پیدا می‌کند نشان از تزلزل پایه‌های خانوادگی است.

حجت‌الاسلام چهکندی نژاد ابراز کرد: با توجه به تحقیقاتی که سال ۹۴ نهاد خانواده در قوۀ قضائیه در پنج استان بزرگ کشورمان تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و گیلان انجام داد به این نتیجه رسیدند که ۱۷ درصد طلاق‌ها در اوایل زندگی و ناشی از ورود به شبکه‌های اجتماعی است و این همان تذکر قرآن کریم است که حریم‌ها باید حفظ شود.

وی با تأکید بر حفظ نگاه از نامحرم ادامه داد: به سفارش قرآن کریم زنان و مردان مؤمن باید مواظب چشمان خود باشند و نگاههای خود را کنترل کنند و بانوان ما با رعایت حجاب و عفاف و پوشش درست به این مهم کمک کنند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها