فرمانده سپاه کلیبر در کارگاه آموزشی دبیران یادواره شهدا در کلیبر گفت: با برگزاری یادواره شهدا احساس سبکی می کنیم و حق هم همین است چراکه هر انسانی پس از انجام وظیفه یک نوع سنگی را از خود رفع می کند و ما هم با تجلیل از مقام شهدا و خانواده آن ها جز وظیفه کاری انجام نمی دهیم و به این طریق پیام شهدا را انتقال می دهیم.
کد خبر: ۸۸۸۷۷۴۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی ادامه داد: باید یادواره های شهدا با خلق حماسه و عشق و شور و شعور همراه باشد تا مسیر حرکت ملت ایران به خوبی ترسیم شود چراکه خون شهدا و ایثار شهدا جهت حرکت مردم را ترسیم کرده و اگر در یادواره ها خوب به شهید و شهادت پرداخته نشود دچار انحراف می شویم که این ظلم به شهدا است.

وی با بیان اینکه در اکثر وصیت نامه شهدا قرآن و اسلام و ولایت و رهبری و حجاب تکرار شده خاطرنشان کرد: دشمنان می خواهند این کلمات پر تکرار را از ذهن ما پاک کنند چیزی که شهدا بر آن ها تاکید داشته اند.

فرمانده سپاه کلیبر تاکید کرد: شهدا فرزندان ضرورت و نیاز بودند و به خوبی می فهمیدند که کی واکنش نشان دهند و به هنگام عمل می کردند و دشمن شناسی و زمان شناسی وظیفه شناسی و تکلیف شناسی از ویژگی های شهدا هستند و وظیفه ما نیز مطالعه وصیت وزندگی شهدا و انتقال فرهنگ شهادت به جامعه می باشد.

ارسال نظرات