گردهمایی بزرگ عفاف و حجاب با حضور پر شور بانوان گناوه ای در مصلای نماز جمعه این شهر بر گزارشد.
کد خبر: ۸۸۸۷۷۲۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳


به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، استاد حوزه علمیه قم در جمع با شکوه  زنان شهرستان گناوه و در اجتماع بزرگ حجاب و عفاف با بیان اینکه مدافعان حریم خانواده کمتر از مدافعان حریم ولایت و مدافعان حرم نیستد، اظهار داشت: با ظهور انقلاب اسلامی به رهبری امام امت شیطان بزرگ با تمام توان تلاش دارد با ایجاد اختلاف در بین مسلمانان از رشد انقلاب جلوگیری کند.  

مردانی افزود: حضور باشکوه شما به عشق عفاف وحجاب توطئه های دشمن را نقش برآب می کند ولی نباید نسبت به نقشه های دشمن نیز بی تفاوت بود.

وی بیان کرد: حریم خانواده در جامعه نشان می دهد که خانم ها در خانواده ایثار و فداکاری و فرزندان نیکی تربیت می کنند.

ودشمن بیکار نیست و دائم در حال برنامه ریزی و توطئه است و هزینه های گزافی نیز پرداخت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین مردانی به توطئه و دسیسه های دشمنان در زمینه حجاب اشاره کرد و ادامه داد: عفاف وحجاب باید در اسلام نهادینه شود و علاقه مندانی نیز در غرب پیدا شده است.

وی تصریح کرد: امروز نیز دشمن حساس‌ترین نقطه در بین ما که نسل جوان است با استفاده از ابزارهای مختلف مورد هدف قرار گرفته است.

مردانی افزود: رهروان امربه معروف و نهی از منکر به عنوان یک نهاد مردمی در کشور در حال شکل گیری است که لایحه حمایت از امران امر به معروف و نهی از منکر در مجلس تصویب شده است.

 مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان گناوه نیز ضمن تقدیر وتشکر از همکاری ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان و هماهنگی و همکاری دقیق و به وقت سپاه انصارالحسین(ع) ناحیه بیان نمود: ما تلاش داشته ایم که برنامه عفاف وحجاب راکه در حال حاضر در راس امور جامعه میباشد به نحو احسن و بسیار با نشاط برگذار کنیم.

طاهره حسینی افزود:به همین دلیل از تیم پزشکی شهرستان(ماما و دکتر زنان) دعوت کردیم که بصورت رایگان به زنان شرکت کننده در برنامه بصورت رایگان ویزیت دهند.

وی ادامه داد: غرفه نمایشگاه و فروشگاه محصولات فرهنگی عفاف وحجاب و غرفه کودکان فاطمی (جهت نگهداری و مراقبت از فرزندان شرکت کننده ها و نقاشی و شعر حجاب) و ایستگاه پاسخگویی به مسائل شرعی و مشاوره خانوادگی و دیگر کارهای فرهنگی را جزء برنامه ها قرار دادیم.

طاهره حسینی در پایان گفت: ثواب این برنامه را هدیه به بانوی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا(س) و حضرت زینب کبری(س) و سلامتی مدافعان حرم میکنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات