در نخستین روز تست انتخابی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیش از ۱۲۰ بازیکن علاقمند فوتبال برای محک زدن خود در تست شرکت کردند.
کد خبر: ۸۸۸۷۷۱۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
تست انتخابی بازیکنان رده سنی جوانان، امید و زیر ۲۳ سال عصر شنبه استقبال بی سابقه ازتست انتخابی تیم فوتبال نفت و گاز گچساراندر زمین چمن شماره یک ورزشگاه نفت و گاز گچساران آغاز شد.
نحوه تست گیری تیم فوتبال در این فصل به دلیل استقبال بالای علاقمندان با تشکیل چند تیم و برگزاری مسابقه آغاز شد و با تعویض ترکیب‌ها براساس پست‌های تخصصی که از سوی بازیکنان اعلام شده بود به صورت جدی مورد آنالیز مربیان و سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران قرار گرفتند.
بهمن فرازمند، مهراب شهبازی، حسن عنبریان، آرش هوشمندی، سعید قنواتی و حمید کمایی شش مربی بودند که به دعوت باشگاه در کار هماهنگی و آنالیز بازیکنان با داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران همکاری داشتند.
نکته جالب توجه در این تست انتخابی حضور بسیاری از بازیکنان رده‌های سنی جوانان، امید و زیر ۲۳ سال از شهر‌ها و روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر استان‌های همجوار بود که با شور و نشاط خاصی برگزار شد.
برگزاری مرحله نخست انتخاب بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تا ۲ روز دیگر ادامه دارد و پس از آن اعضای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به اردوی ۱۰ روزه آماده سازی اعزام می‌شوند.
ارسال نظرات