با اعزام گروه‌های جهادی سفیران ولایت و شهید برونسی به مناطق محروم جلگه رخ و کدکن، فعالیت های بسیج سازندگی تربت حیدریه در قالب اردوهای طرح هجرت آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۷۰۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جانشین فرمانده سپاه تربت حیدریه در حاشیه اعزام گروه جهادی سفیران ولایت، این اردوها را فرصت مناسبی برای خود سازی و ارتقای رفتارهای اخلاقی و اجتماعی جهادگران بسیجی عنوان کرد و افزود: فرصت بوجود آمده می تواند نقش مهمی در ترک برخی رفتارهای احتمالی نامناسب و همچنین جهش در فضائل اخلاقی و اجتماعی جهادگران بسیجی داشته باشد.
 
سرهنگ پاسدار حسن فرستاده اظهار داشت: محرومیت زدائی از چهره روستاها با اندک امکانات و تجهیزات موجود روحیه انقلابی گری و ما می توانیم را در جامعه زنده می کند و باعث می شود تا مردم روستاها در کنار جهادگران بسیجی برای عمران و آبادانی منطقه خود تلاش کنند.
 
وی درک مشکلات موجود را سومین هدف از برگزاری اردوهای جهادی دانست و گفت: در این اردوها جوانان و نوجوانان بعنوان مدیران آینده انقلاب از نزدیک با مشکلات مردم مناطق محروم آشنا شده و درتصمیم گیری های آینده تاثیر گذار خواهد بود.
 
جهادگران بسیجی حوزه مقاومت ۳ ثارالله در قالب گروه جهادی سفیران ولایت و همچنین گروه شهید برونسی حوزه بسیج کدکن بترتیب با حضور در روستاهای اسد اباد رخ و حصار یزدان بمدت یک هفته در عرصه های عمران و آبادانی، بهداشتی و درمانی، آموزشی و فرهنگی فعالیت خواهند کرد. تابستان امسال بیش از یکهزار جهاد گر بسیجی در قالب ۱۸ گروه جهادی اردوهای جهادی بسیج سازندگی تربت حیدریه را اجرا می کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها