خبرهای داغ:
بیست یکمین کارگاه آموزشی دبیران یادواره های شهدا با حضور فعالان یادواره های شهدا شهرستان های کلیبر، هوراند و خداآفرین در کلیبر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۷۰۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه عاشورا در این کار گاه آموزشی گفت: باید به خروجی و ثمربخشی یادواره ها توجه و برنامه های متنوع و جذاب برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان جامعه اجرا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، دسترنج افزود: در راستای عمل به دستور آتش به اختیار رهبری باید آستین ها را بالا زد و محفل شهدا که در انتقال فرهنگ ناب اسلامی موثر هستند را بیش از پیش به روز تر کنیم و خواست شهدا هم این است که ما باید همزمان با زمان حرکت کنیم و مسائل فرهنگی را خوب بشناسیم و از آسیب ها جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به توطه های دشمنان علیه نظام اسلامی خاطرنشان کرد: در طول 38 سال حتی 38 دقیقه هم آرامش فکری از بابت نقشه های شوم دشمنان نداشته ایم چراکه آن ها ثانیه به ثانیه برای ما فرهنگ سازی وتوطه چینی می کنند بنابراین باید در مقابل آن ها فرهنگ شهادت و جهاد و ایثار را برای جوانان تبین کنیم و با خلاقیت و ابتکار در اجرای برنامه های فرهنگی از جمله یادواره شهدا سد آهنین در برابر فتنه ها ایجاد کنیم.

دسترنج اضافه کرد: باید در بحث امکانات به حداقل ها بسنده کنیم و در دوران جهاد اکبر میدان دار این عرصه باشیم و اگر بتوانیم از وصیت نامه شهدا و زندگی نامه آن ها نسل امروز را غنی کنیم مستحکم ترین سنگر دفاعی را بنا نهاده ایم چراکه وصیت نامه شهدا دانشگاه بسیار عظیم و کارخانه انسان سازی می باشند.

ارسال نظرات