حسینی در جمع بسیجیان اشکذری گفت: تمسک به مفاهیم قرآن و سرلوحه امور قرار دادن آنها بسیاری از مشکلات ‏جامعه را حل می کند.
کد خبر: ۸۸۸۷۷۰۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، استاد حسینی درجمع کارکنان ناحیه اشکذر، طی سخنانی ضمن تشکر از برگزار کنندگان چنین مراسمات قرآنی در سطح پایگاههای بسیج و علی الخصوص در محیط های عمومی اظهار کرد: قرائت قرآن یکی از هدایایی است که برای ذخیره قیامت شخص استفاده می شود.

حسینی با اشاره به حدیثی مبنی بر اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) در قیامت پیش خداوند از قوم خود بابت بی توجهی به قرآن شکایت و گله می کند، افزود: در جامعه امروزی ما، با توجه به مشکلاتی که وجود دارد اگر به قرآن و احکام آن توجه بشود تمامی مشکلات رفع می شود، زیراکه قرآن حقوق زیادی به گردن ما دارد و باید حقوق قرآن را ادا کنیم ومشکلات وسوالات خود را ازقرآن می توانم بجویم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از حقوقی که ما نسبت به قرآن داریم قرائت آن است و شخص باید قرآن را قرائت کند، چه معنای آن را بفهمد و چه معنای آن را متوجه نشود، که در روایتی آمده است که پیامبر (ص) خطاب به سلمان می گوید که "ای سلمان، انسانی که قرآن را قرائت می کند سبب می شودتا قرائت قرآن کریم کفاره گناهانش باشد".

وی در ادامه  افزود: من این کار را انجام داده ام وبه نتایج خوبی رسیدم قرآن خیلی وسعی است وآن کسی که دکترای قرآنی وحدیث دارد بازمی گوید من چیزی ازقرآن نمی دانم وشما جوانان با یدقرآن را سرلوحه زندگی خود قرآن دهید چون محکمترین سنگروموثرترین سلاح دربرابر جنگ نرم قرآن است.

ارسال نظرات