استاد حوزه و دانشگاه در جمع بسيجيان سپاه ناحيه مقداد مشهد عنوان کرد

كاهش 70 درصدي نرخ باروري در ايران/ بیوتروریسم؛ پروژه دشمن در کاهش جمعیت

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: دشمنان ما از طريق بيوتروريسم و آلوده كردن موادخوراكي از قبيل آب آشاميدني، روغن پالم و فرآورده هاي تراريخته اكثر مردم را دچار بيماري‌هاي مختلف؛ از سرطان هاي گوناگون و نادر گرفته تا عقيم شدن مردان و زنان كرده اند.
کد خبر: ۸۸۸۷۶۹۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، حجت الاسلام عزيزي در همایش بحران جمعيت در مسجد فقيه سبزواري  که و با حضور بسيجيان ناحيه مقداد مشهد برگزار شد به تشريح وضعيت بحران جمعيت و علل و عوامل آن پرداخت.
 
وي گفت: يكي از محققان برجسته به نام پروفسور نيكولاس ابرشتات اعلام كرد طبق آمار جمعيتي از 49 كشور جهان كه اكثريت آن مسلمان بودند نرخ باروري در جهان اسلام كاهش چشمگيري داشته است كه اين تغيير فاحش را در كمال تعجب كسي متوجه نشده و اين كاهش نرخ باروري در دنياي اسلام 44 درصد بوده در حالي كه اين آمار در جهان32 درصد است.
 
وی با ابراز تاسف گفت: نرخ باروري در ايران كاهش 70 درصدي داشته كه در تاريخ بشريت بي‌سابقه است.
 
حجت الاسلام عزيزي در ادامه گفت: دشمنان ما از طريق بيوتروريسم و آلوده كردن موادخوراكي از قبيل آب آشاميدني، روغن پالم و فرآورده هاي تراريخته اكثر مردم را دچار بيماري‌هاي مختلف؛ از سرطان هاي گوناگون و نادر گرفته تا عقيم شدن مردان و زنان كرده اند كه طي تحقيقات دانشمندان اسلامي راه علاج مبارزه با اين بيوتروريسم و از بين بردن سمومي كه به طرق مختلف وارد بدن مي‌شود طب سنتي و حجامت است و نكته قابل تأمل اينجاست كه پس از امضاي برجام روزنامه گاردين تيتر ميزند كه طب سنتي و حجامت در ايران با روح برجام در تضاد است!!!
 
وي بيان داشت: در سال 1388 مجله آمريكايي وال استريت ژورنال از زبان برژينسكي تئورسين مشهور خود بيان داشت كه ديگر لازم نيست با ايران جنگي صورت بگيرد بلكه سه عامل زمان، آمارهاي جمعيتي و تغيير نسل خود به خود باعث نابودي ايرانيان خواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار