مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی مطرح کرد

شرکت 2030 جهادگر دانش اموز در اردوهای هجرت 3

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امسال براساس نفر اردو امسال در اردوهای 10 روزه یک‌هزار نفر اردو، در اردوی هفت روزه 300 نفر اردو و در اردوهای یک‌روزه 730 نفر اردو شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۸۷۶۶۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷

سرهنگ پاسدار امینی مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه برنامه‌های اردوهای جهادی دانش‌آموزی گفت: امسال متفاوت از سال‌های گذشته مراسم افتتاحیه اردوهای هجرت دانش‌آموزی برگزار خواهد شد ولی این به معنای این نیست که از فردا با برگزاری این مراسم اردوهای جهادی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در برخی از شهرستان‌های استان اردوهای جهادی هجرت از چندی پیش آغاز شده است که به شکل نمادین این مراسم را فردا با حضور مسئولین استانی در کانون بسیج از ساعت 10 برگزار خواهیم کرد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: اردوهای 10 روزه و یک روزه دانش‌آموزی در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، اردوهای 7 روزه تنها در شهرستان اراک برگزار می‌شود.

سرهنگ پسادار امینی با اشاره به اینکه فعالیت دانش‌آموزان در طرح‌های جهادی هجرت سه در عرصه‌های زیباسازی، مرمت و رنگ‌آمیزی کلاس‌های درس، تعمیر میز و نیمکت و اجرای طرح «حیاط پویا» است، گفت: امسال براساس نفر اردو امسال در اردوهای 10 روزه یک‌هزار نفر اردو، در اردوی هفت روزه 300 نفر اردو و در اردوهای یک‌روزه 730 نفر اردو شرکت خواهند کرد.

وی افزود: سال گذشته نیز 40 هزار متر نقاشی کلاس درس و تعمیر 2 هزار میز و نیمکت به عنوان عمده‌ترین فعالیت‌های انجام شده در طرح اردوهای هجرت 3 بوده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: فعالیت دختران دانش‌آموز در شهرستان‌های خمین و اراک در عرصه جدیدی به غیر از رنگ‌میزی کلاس درس نزدیک به چهار سال است که در حال اجرا شدن است، دوخت لباس مدارس است که برای این منظور دانش‌آموزانی را که در رشته فنی و حرفه‌ای گرایش خیاطی را فرا گرفته‌اند با مربی در کارگاه اموزش و پرورش حضور پیدا کرده و اقدام به دوخت لباس می کنند که در برخی مواقع نیز لباس‌های فُرم مدارس رایگان در اختیار محرومین قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات