گزارش «بسیج» از واردات بی رویه غذای بی کیفیتی به نام تیلاپیا_9

فیلم اختصاصی بسیج از فرآوری غیر بهداشتی ماهی تیلاپیا در چین

آیا معنی اقتصاد مقاومتی و کار بسیجی در عرصه اقتصاد؛ فرآوری نا سالم و بیماری زای ماهی تیلاپیا در چین بدون هیچ نظارتی است؟! تزریق گاز co ‌در حوضچه های پرورش ماهی برای جذاب شدن رنگ آنها صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۸۸۷۶۵۱
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۴
گروه اقتصادی خبرگزاری بسیج: سفره ایرانی هم چندی است مانند پوشاک و خدمات و...، آغشته به محصولات بی کیفیت خارجی و عمدتا چینی شده است. چند سالی است که ماهی وارداتی با نام تیلا پیا، میهمان سفره های ایرانی شده است. ماهی که در چین تولید شده و به صورت فیله شده به بازار عرضه می شود. این ماهی به علت تغذیه از پساب کارخانه ها و واحدهای صنعتی و نیز خوی وحشی خود ،‌از مضرات متعددی برخوردار است . علاوه بر این واردات بی رویه و پرحجم این محصول ناسالم، برخلاف سیاست های اقتصاد مقاومتی و موجب ضررو زیان تولید کنندگان داخلی بوده و ضربه های جبران ناپذیری به تولید و تولید کننده داخلی وارد آورده و باعث شده که بسیاری از آنان با مشکلات عدیده ای مواجه شوند. «بسیج» در صدد است تا از این پس در گزارش های گوناگون، این مهم را پیگیری نماید.

فیلم زیر  نشان دهنده آماده سازی و غلتاندن ماهی های تیلاپیا در حوضچه های آغشته به گاز  co‌در کارگاههای فرآوری ماهی در کشور چین است که از دیدگانتان می گذرد:


ارسال نظرات
آخرین اخبار